Cunoașterea băiatului ideal

79 2 8
                                    

Peste câteva zile am întâlnit alt băiat care mă avea crush .
Partea proasta era că e țăran.
Nu l-am judecat pentru asta insa m-a făcut ca după o zi sa mă îndrăgostesc și eu de el,dar la fel,nu a durat mult fiindcă el era din Galați iar eu din Tulcea ceea ce nu era o distanta prea mare dar nu asta era problema . Problema era că eu înainte spuneam ca am 14 ani și până la urmă am fost nevoita sa ii spun că am 12 ani iar el având 14 ani a fost nevoit să se despartă de mine pentru că sunt prea mica .
Intr-o zi una dintre colegele de clasa ,Sam, mi-a futut creerii să-mi instalez jocul Imvu.
Prima oara nu am fost de acord dar ușor m-a convins sa-l pun și am facut-o.
Am navigat pe joc 3 zile cât să mă acomodez și eu ,deja devenisem dependenta.
Întâlnisem persoane care voiau relații însă nu m-am băgat până în ziua de 19 Decembrie când am fost intr-o camera goala . Pur și simplu eram singura acolo până în momentul în care intră un rocker .
Am făcut cunoștință după care am acceptat sa fiu cu el în realitate.
Eu am spus că mă mai gândesc pentru ca nu știam de unde este cum și ce fel ..
Acela a fost momentul când am aflat că are 15 ani ,il cheamă Jaison și este din Arad .
Fiind faptul că eu mințeam că am 14 ani el știa același lucru dar a venit momentul in care a trebuit sa ii spun adevărul că am 12 ani
Jaison a aflat adevărul și mă așteptam la o reacție de despărțire însă nu l-a deranjat pentru că el chiar mă iubea și nu conta vârsta.

FluturiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum