Κεφάλαιο 1

118 12 3
                                    

Ένα όμορφο βραδινό στην οδό Grand avenue της Νέας Υόρκης μια παρέα τεσσάρων ανδρών ετοιμαζόταν για βραδινή έξοδο. Ταυτόχρονα στην οδό Halsey street σε μια μεγάλη πολυκατοικία τρεις νεαρές συμφοιτητριες ετοιμαζοταν και εκείνες για έξοδο. Τα αγόρια ηλικίας 24-27 ο μεγαλύτερος έφτασαν στο κλαμπ στο οποίο επρόκειτο να διασκεδάσουν. Παρκαραν στο κοντινό πάρκινγκ και ο μεγαλύτερος ζήτησε ένα λεπτάκι να περιμένουν για λίγο εκεί όσο εκείνος θα έκανε ένα τσιγάρο έξω από το μαγαζί μιας και μέσα δεν επιτρέπονταν. Λίγα λεπτά αργότερα έφτασαν και οι κοπέλες στο ίδιο μαγαζί. Και οι τρεις ηλικίας 22 ετών βγήκαν από το πάρκινγκ και κατευθύνθηκαν στο μπαρ. Στην είσοδο του μαγαζιού στεκόταν ένας μεγαλόσωμος άνδρας με άγρια όψη ο οποίος φρόντιζε για την ασφάλεια του κτιρίου και όχι μόνο. Καθώς τα κορίτσια εισέρχονται στο κλαμπ ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο της κοπελας. Ζητάει από τις φίλες της να μπουν μέσα και εκείνη θα μιλήσει για λίγο στο τηλέφωνο και θα έμπαινε και αυτήν στη συνέχεια.
Καθώς αυτήν μιλούσε το αγόρι τον οποίο έλεγαν Jackson έσβησε το τσιγάρο και το πέταξε στον κάδο. Η Angelina μιλούσε στο τηλέφωνο με τον μπαμπά της. Και οι δύο αφηρημένοι έπεσαν ο ένας πάνω στον άλλο. Το κινητό της Angelina έπεσε στο πάτωμα και ο Jackson της ζήτησε συγνώμη. Η Angelina τον κοίταξε και ξαφνικά ένιωσε σαν ένα σκιρτημα στο στομάχι της. Ήταν τόσο δυνατό και η καρδιά της ήταν έτοιμη να σπάσει. Πρώτη φορά ένιωθε τόσο περίεργα. Δεν μπορούσε να εξηγήσει τι συμβαίνει. Ο Jackson την κοίταξε και άργησε λίγο να το συνειδυτοποιησει. Απέναντι του έβλεπε μια όμορφη γυναίκα με βαθύ γαλάζιο χρώμα των ματιών με μακριά και σχετικά σγουρά μαλλιά, και εκείνη έναν άντρα με πανέμορφο πρόσωπο, με χαρακτηριστικα που φανταζαν στα μάτια της έξωπραγματικά. Του Jackson γυαλισαν τα ματιά του και ελαμπαν από χαρά. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Η κοπέλα ντραπηκε ζήτησε και αυτή συγνώμη και έτρεξε μέσα στις φίλες της. Ο Jackson με την σειρά του πήγε και εκείνος στο πάρκινγκ που τον περίμεναν οι φίλη του και μπήκαν και αυτοί στο κλπαμ.
Οι δύο παρέες έκατσαν απέναντι και όλο το βράδυ ο Jackson και η Angelina δεν πήραν τα μάτια τους ο ένας από τον άλλο. Κανένας από τους δύο δεν είπε στην παρέα του το περιστατικό που συνέβη έξω. Κράτησαν και οι δύο τα λόγια τους μα τα μάτια τους δεν κρατιοταν. Οι ώρες περνούσαν όλοι διασκέδαζαν και έπιναν. Μόνο αυτοί οι δύο κρατήθηκαν και ούτε άγγιξαν ποτό ούτε χόρεψαν• πάρα μόνο κοιταζοντουσαν. Οι φίλες της Angelina αναρωτιωντουσαν τι συμβαίνει. Το ίδιο και οι φίλοι του Jackson. Τα παιδιά όμως δεν απαντούσαν. Η ώρα πια ήταν πολύ αργά και τα κορίτσια αποφάσισαν να φύγουν. Τότε ο Jackson είδε που η Angelina και οι φίλες της έφευγαν και ζήτησε από τους φίλους τους να πάνε και αυτοί. Εκείνοι δέχτηκαν και οι δύο αυτές παρέες συναντήθηκαν στην έξοδο. Η Angelina και ο Jackson γύρισαν τα βλέμματα τους και κοιταχτηκαν βαθιά μέσ τα μάτια. Πήγαιναν όλοι μαζί στο πάρκινγκ. Τότε η Angelina μίλησε στον Jackson.
Πως σε λένε? είπε στον ίδιο.
Jackson απάντησε αυτός.
Angelina χάρηκα είπε εκείνη και του έδωσε το χέρι της.
Φάνηκε να ιδρώνει από το άγχος της και η καρδιά της χτυπούσε για ακόμα μια φορά το ίδιο δυνατά. Οι φίλοι των παιδιών αναρωτιωταν γιατί του μίλησε. Η Angelina σύστησε τα κορίτσια στο Jackson και αυτός σύστησε τους φίλους του στην Angelina. Και γενικά συστήθηκαν ο ένας στον άλλο. Η Angelina εξήγησε σε όλους τι συνέβη πριν λίγες ώρες με τον Jackson και έτσι λύθηκαν όλες οι απορίες των παιδιών. Οι φίλοι των παιδιών μπήκαν στα αυτοκίνητα τους. Ο Jackson ρώτησε την κοπέλα πιάνου είναι το αυτοκίνητο και αν είναι δικό της. Εκείνη είπε όχι. Είναι του μπαμπά μου απάντησε και τα μάγουλα της άρχιζαν να κοκκινιζουν. Ο Jackson ως μεγαλύτερο και πιο θαρραλέος της ζήτησε το τηλέφωνο της. Εκείνη αμέσως το έδωσε.
Θα τα ξαναπούμε είπε αυτός.
Καληνύχτα του είπε η Angelina.
Ο κολλητός φίλος του Jackson είπε πως χάρηκε πολύ για την γνωριμία. Και οι δύο φίλες της Angelina απάντησαν επίσης και έφυγαν. Η νύχτα σιγά σιγά κορυφώνονταν και οι δύο πρωταγωνιστες δεν κοιμήθηκαν όλο το βράδυ.

Συνεχίζεται...

Το ξέχασες!Where stories live. Discover now