Κεφάλαιο 2

79 11 5
                                    

   Την επομένη καθώς ξημέρωνε και μια ηλιόλουστη μέρα περίμενε τους κατοίκους της Νέας Υόρκης, ο Jackson και η Angelina παρόλο που όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκαν και σκεφτοντουσαν ο ένας τον άλλο,σηκώθηκαν από το κρεβάτι τους με μεγάλη ενέργεια. Είναι από αυτά τα  χαρακτηριστικα που σε διέπουν περισσότερο όταν είσαι ερωτευμένος. Η Angelina ετοιμαζοταν για το πανεπιστήμιο και ο Jackson θα έμενε σπίτι του. Έψαχνε βλέπετε για δουλειά καθώς είχε τελειώσει το πανεπιστήμιο και αποζητουσε για μια δουλειά που θα του εξασφάλιζε τα βασικά. Μέχρι τότε οι γονείς του του έστελναν μερικά χρήματα αλλά τον πιεζαν για να βρει δουλειά. Βλέπετε στο εξωτερικό τα παιδιά από την μέρα ενηλικίωσης τους έπρεπε να είναι ανεξάρτητα και φαινόταν περίεργο που κατά καιρούς τους έστελναν οι γονείς του. Η αλήθεια είναι ότι και αυτός πολλές φορές βρηκε δουλειές αλλά δεν κράτησαν για πολύ. Το διαβάσμα δεν του άφηνε περιθώρια για δουλειά. Έτσι για λίγο άντεχε και μετά οι γονείς του φρόντιζαν πάλι για αυτόν.
  
   Οι ώρες περνούσαν και έφτανε σιγά σιγά το απόγευμα. Η ωά ήταν ήδη 6:00 μ.μ και ο Jackson αποφάσισε μα κάνει αυτός το μεγάλο βήμα και την πάρει τηλέφωνο. Η Angelina διάβαζε και απρόσμενα χτύπησε το τηλέφωνο της. Ο αριθμός ηταν άγνωστος. Αναρωτήθηκε για λίγα δευτερόλεπτα και χαμογέλασε. Κάτι της έλεγε ότι ήταν αυτός. Το σήκωσε γρήγορα. Μόλις κατάλαβε ότι ήταν αυτός ένα ακόμη πιο μεγάλο χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο της. Κανόνισαν να βγούν για φαγητό κατά τις 8:00. Και οι δύο δεν είχαν πολύ χρόνο. Έπρεπε να περιποιηθουν τον εαυτό του για να κάνουν εντύπωση ο ένας στον άλλο. Η Angelina έκανε μπάνιο, το ίδιο και ο Jackson. Άλλαξε περίπου δεκαπέντε φορέματα προκειμένου να βρει το καλύτερο. Και το βρήκε. Ήταν ένα κόκκινο φόρεμα που αναδεικνύε το όμορφο σώμα της. Έφτιαξε τα μαλλιά της,βάφτηκε και φόρεσε και τα σχετικά ψιλά τακούνια της και ήταν έτοιμη. Ο Jackson ήταν πιο εύκολος. Βρήκε αμέσως το ρούχο που θα φορούσε. Έβαλε και αυτός τα παπούτσια τους και πήγε να πάρει από το σπίτι την Angelina. Εκείνη τον περίμενε στο μπαλκόνι της. Μόλις έφτασε κόρναρε μια φορά ο Jackson και εκείνη έτρεξε. Μπήκε στο αυτοκίνητο και χερετηθηκαν. Ο Jackson είχε κλείσει τραπέζι μόνο για αυτούς τους δύο σε πολύ όμορφο restaurant.
  
     Κάθισαν στο τραπέζι τους, παρήγγειλαν και μιλούσαν με τις ώρες. Ξαφνικά ο υπεύθυνος του μαγαζιού έβαλε μουσική. Ο Jackson της ζήτησε να χορέψουν. Η Angelina ήταν έτοιμη να σκάσει από την ντροπή. Δέχτηκε όμως. Της έκλεισε τα μάτια και μόλις τα άνοιξε είδε όλο το μαγαζί να έχει στο πάτωμα κεράκια ρεσο αναμένα. Την σήκωσε μαι χόρεψαν μαζί. Στο τέλος του χορού κοιταχτηκαν και ο Jackson την φίλησε. Ήταν όλο το συναίσθημα των δύο παιδιών τόσο δυνατό που αισθάνονταν ότι πετούσαν. Ο Jackson την ξανακοιταξε στα μάτια και της ειπε:
         Σ'αγαπω.
         Και εγώ απάντησε η Angelina.
   Συνέχισαν το φαγητό τους και ο Jackson φώναξε να πληρώσει. Φυσικά και δεν άφησε την Angelina να δώσει χρήματα. Τα πλήρωσε αυτός. Έφυγαν και ο Jackson πήγε την Angelina στο σπίτι της. Στο αυτοκίνητο ξαναφιλιθηκαν. Η Angelina τον καληνύχτισε και πήγε στο σπίτι της, και ο Jackson στο δικό του.
    Ήταν και οι δυο τοσο ευτυχισμένοι. Ελαμπαν από χαρά. Για ακόμη ένα βράδυ δεν μπόρεσαν να κοιμηθούν. Σκεφτοντουσαν και οι δύο τα φιλιά που αντάλλαξαν. Έτσι πέρασαν όλο το βράδυ τους.

    Συνεχίζεται...

Το ξέχασες!Where stories live. Discover now