Asla vazgeçme hayallerinden.

634 5 0
                                    

Hayalle gerçekatbaşı gider yaşamda. Gerçeğin düş, düşün gerçek oluverir aniden... Gerçekleştiğini görmek istiyorsan, önce hayalini kurmalısın düşüncelerinin...Bir bakarsındüşlerin gerçekolur. Neden olmasın?

Her insanı hayalleri büyütür. Bebeği çocuk, çocuğu genç, genci yetişkin yapar hayalleri...

Hayırlı bir evladın düşünü kuruyormuş annesi... Çocuk, büyüyünce doktor olmak istiyormuş... Babası, asker yapmış oğlunu hayalinde... Gel gör ki, hayat, figüran yapmış adamı... Hem de en yavan, en sıradan rollerinin yaşamın...

Bugünün en afilli paşaları, çocukluğunda askercilik oynuyordu... Tanıdığın en başarılı cerrah, bütün arkadaşlarını oyun oynadıkları masalara yatırıp, hayalen ameliyat etmişti...

Hani o hayran olduğun, hoplaya zıplaya dans eden kadın var ya... Annesiyle gittiği her ev gezmesinin, elinde tutuğu terlikle tane tane şarkı söyleyeniydi... Boşuna değildir şimdi karşına geçip, nağmeler şakıması...

Herkesin bayıldığı o adam, ortaokuldayken okul dergisi çıkarıyordu, lisede haber peşinde koşmaya başladı, üniversitede bir gazetenin muhabiriydi, yaşı biraz daha ilerleyince, Türkiye'nin en büyük gazetecisi oldu; yaşlanınca da medya duayeni olacak.

Çocukluk yıllarında arkadaşlarının " Örtmenim! Örtmenim! " diye seslendiği kadın; milli eğitim bakanı, önüne geleni yatırıp, pansuman eden kız; başhemşire şimdi...

O zamanlar, legoları milyon kere üst üste dizmiş çocuk, çok başarılı bir mühendis, Kumdan kaleler yaparken dalga geçtiğin arkadaşın; mimar oldu. N'aber!

Yani kısacası, hayal kur ve kurduğun hayalin peşinden git diyorum sana sevgili arkadaşım. Hayat bu. Belli mi olur? Bir bakarsın düşlerin gerçek olur. Neden olmasın?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asla vazgeçme hayallerinden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin