Mitt namn är Madison smith och jag är 18 år , jag har långt blont lockigt hår ner till midjan och kristall blåa ögon. Jag bor i L.A med min Pappa , efter som min mamma gick bort för några år sedan . Sen har jag ju mina bästa kompisar Kelsi och Brooke. Glömde jag säga att jag är bästa vän med Justin bieber? ;)
(lite om vad det handlar om) Madison Smith 18 år och 'pop star' Justin Bieber 19 år har varit bästa vänner sedan långt tillbaka , men vad händer när Madison och Justin blir fulla på en fest? när det som inte får hände igentligen händer? vad händer ifall Madison kanske blev gravid? läs och se :)
Madison's POV
Jag vaknade upp av illamåndet som jag haft hela dagen och hela natten. jag satte mig försiktigt upp och lutade mig framåt , jag kände hur maten långsamt åkte upp och jag sprang snabbt till toan och hukade mig över den. mina mat rester vällde ut ur munnen , jag kände hur någon höll upp mitt hår försiktigt och någon annan som vilade sin hand på min axel. när jag var färdig tvättade jag ansiktet och borstade tänderna. jag tittade på Brooke och Kelsi som kollade med oroliga blickar mot mig
"hur mår du? är du sjuk?" frågade både Brooke och Kelsi "det är säkert något jag åt igår , det blir säkert bättre sen" sa jag och log lätt "du tror inte att det är -" men jag avbröt snabbt Kelsi "nej , det kan inte vara det" en orolig känsla började sakta växa i magen på mig och plötsligt kändes det som jag skulle spy igen, för ungefär 2 veckor sedan var jag och justin på fest tillsammans , jag vägrade först gå , men justin övertalade mig. och sedan blev vi båda väldigt fulla och hamnade plötsligt i samma säng och ja .. du kan nog klura ut resten själv. "Madison , vi kommer stöttade dig vad som än händer , och just nu måste vi få reda på om du är gravid eller inte" sa Brooke och tittade mig i ögonen . jag suckade tungt och visste att det var det bästa alternativet jag bara nickade och Kelsi började ta fram ett 'gravidets test'
Vi väntade i undefär en minut och jag kände hur jag började bli alldeles svettig och skakig , jag kände hur Brooke och Kelsi kramade om mig , jag skulle precis titta på testet när jag såg en kamera blixt bakom mig , medans jag höll i testet kollade jag oroligt på Brooke och Kelsi som kollade med stora ögon mot mig "det här kan inte leda till nåt bra" sa brooke och kollade på mig.
Det här kommer spridas överallt , efter som jag var justin biebers bästa vän och spenderade nästan alla dagar med han , så hade jag också paparazzi's efter mig. tänk om justin ser allt? han kommer bli jätte arg , och kommer fatta ifall jag är gravid är det hans barn , och det kommer förstöra hans karriär .. och allt är mitt fel . jag kollade ner på testet med rädsla och där stog det .......
YOU ARE READING
One love (justin bieber)
FanfictionMadison Smith 18 år är bästa vän med 'pop star' Justin bieber 19 år. Justin övertalar Madison att gå med på en fest där det slutar med att dom är i samma säng , och resten kan du nog klura ut själv. Men vad händer sen? Blir Madison kanske gravid? va...