Arkadaşlar bu bölümün özel olmasını istiyorum nedensizce. Bu yüzden hepinizden biasınıza içinizden gelenleri yazmanızı istiyorum. (sorularının bittiğini düşünmeyin sakın😉).Ne kadar uzun yazarsanız yazın okuyacağım. Önce ben başlamak istiyorum. Okursanız sevinirim.
" Kim Taehyung,
Biliyorum ki bu yazdıklarımı hiçbir zaman göremiyeceksin ama içimde kalmasından iyidir dimi. Seni ne kadar çok sevdiğimi söylememe gerek yok sanırım. Bulduğum her fırsatta dile getiriyorum. Ama bir daha söyleyeyim"seni çok seviyorum". Belki de bunu binlerce fanımdan duydun. Benim söylemem bir ifade etmeyecek. Fakat benim için önemini bilemezsin. Her sesini duyduğumda yüzüme yayılan aptal tebessümle , ya da en hareketli şarkıda bile gözlerimin dolmasıyla sevdim. Biliyor musun resimlerinde konuşuyorum. Kimseye anlatamadıklarımı anlatıyorum onlara.Çoğu zaman, içime akıttığım gözyeaşlarımı görebildiklerini zannediyorum .Çok iyi dinleyiciler. Yalnızlığımı gideriyorlar. Tabi ki sen bunların hiçbirini bilemiyeceksin. Beni göremiyeceksin. Görsen de "bu ne çirkinlik "deyip kaçarsın belki belli mi olur. Keşkelerle yaşamayı öğrettin bana. Belkilerle dost olmamı sağladın.Çok gülen insanların gözlerinde mezar taşları gizli derler. Belki de ben senin gözlerinde kendi mezarımı görüyorumdur.Bu hissettiklerim hayranlık mı aşk mı bilmiyorum. Bildiğim şey hissettiklerimin hayranlık olamayacak kadar yoğun olduğu. Aşk mı? Aşkın ne olduğunu anlayamıyacak kadar salağım. Şimdi bunu okuyanlar mal mısın, deli misin, takıntılı mısın diye geçirebilirler içlerinden.Evet deliyim evet malım ama takıntılı değilim. Çünkü ben seni takıntı olamayacak kadar masum bir şekilde sevdim. Seni öyle sevdimki babam ekranda senin resmini gösterip bu kim diye sorduğunda annemin "zeynep'in sevgilisi" cevabını verdiğini duyup havalara uçacak kadar. Sen bu hayatta beni mutlu eden Kişilerdensin. Bazıları ergen triplerine girdiğimi söyleyecek şimdi. Olsun söylesinler.BEN SENİ BİR İHTİMALKEN SEVDİM. BELKİ DE İHTİMAL OLAMAYACAK KADAR İMKANSIZKEN.
SENİ SEVİYORUM ."
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sakın abarttığımı söylemeyin. Sadece içimden geçenleri yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN SIKINTISI
RandomSize her bölümde bir soru sorcam ve bunları cevaplamanızı rica edeceğim. Uzun cevaplar yazabilirsiniz hepsini sıkılmadan okurum. SÖZ😇