WTF ?

398 3 0
                                    

MERHABA BEN LARA HİKAYEMİ SEVEREK OKUMANIZ DİLEĞİYLE..

 BEN 17 YAŞINDA HAYATTAN BU YAŞTA BEZMİŞ YILLARIN SAPI ÖDÜLÜNÜ ELİNDEN BIRAKAMAYAN 1.69 BOYLARINDA ADI LARA KONULAN UMUTSUZ VARLIK :D

OKULUMUN DEĞİŞMESİYLE PSİKOLOJİMİN DEĞİŞMESİNDEN HEP KORKMUŞUMDUR. FAKAT UMDUĞUM OLDU VE ESKİ OKULUMU, ARKADAŞ ÇEVREMİ,ANNEMİ,BABAMI,HATTA HEP KAVGALI OLDUĞUM KOMŞULARIMI BİLE ÖZLLÜYORKEN BU OKULDA SÜRÜNÜYORUM.BU HİKAYEYİ KALDIĞIM YURTTAN YAZIYORUM :) SIKIŞ TEPİŞ YATTIĞIMIZ YATAKTA BİRYERLERİMİ BÜYÜTÜYORUM :)) ODA ARKADAŞIM GAMZE ÇOK İYİ BİR KIZ FAKAT ÇOK AÇIK SÖZLÜ OLDUĞUNDAN ÇOK KAVGAMIZ OLMUŞTUR. AYRICA YAN ODAMIZDAKİ TATLI SARIŞIN ÇOCUKLA HALA TANIŞAMADIK FAKAT GAMZEYLE ARKADAŞLAR :/ ADALET Mİ BU ? TABİKİ HAYIR !

NEYSE YURT ANNEMİZ SABAHIN İLK IŞIKLARINDA BİZİ SICACIK YATAĞIMIZDAN KALDIRMAYA ÇALIŞIRKEN SABAHIN KÖRÜNDE 5 DAKİKA DAHA SENDROMUNU ANNEMLE DEĞİL DE Bİ O KADAR UKALA YURT ANNEMLE YAŞAMAK ZORUNDAYIM. BABAMI DA ÖZLÜYORUM. MESELA SINAVLARIM KÖTÜ GELİNCE TELEFONDAN DEĞİL DE YÜZYÜZE TARTIŞMAYI ÖZLEDİM.. 

AMA HERŞEYİ BOŞVERİNCE BİRDE BAKIYORUM DA YANIMDAKİLKERE ARKADAŞ ÇEVREM HİÇ TE FENA DEĞİL :)))))) YURT ANNEMİN ADI NİHAL ONA NİHAL TEYZE DİYORUM . NE KADAR EZİCİ BİR ÜSLUBUM OLDUĞUNUN FARKINDAYIM AMA BENDEN DAHA DA BİRŞEY BEKLEMESİN  ;) 

NİHAL TEYZE BEN ÜST KATTA YATTIĞIM İÇİN İLK BENİ SONRA NİHALİ KALDIRIR AMA GENELLİKLE BEN KALKINCA GAMZEYİ KALDIRIR KAHVALTIYA İNERİZ. BU SABAH DA ÖYLE OLDU VE KALKIP KAHVALTIYA İNDİĞİMİZ DE NE GÖRELİM BİR TEK BOŞ SANDALYE KALMAMIŞTI AÇIK BÜFEDEN PEYNİR SALAM ZEYTİN VE BİRKAÇ EKMEK ALIP AYAKTA BEKŞİYORDUK.

FAKAT İKİ YER BOŞTU YAN ODADAKİ ÇOCUĞUN YANI GAMZE SEN GİT GELİYORUM DEDİĞİ ANDA SEVİNDİM VE KOŞUP ÇOCUĞUN YANINA OTURDUM.

-GÜNAYDIN :)

-MERHABA BEN BERK SANIRIM SENDE YAN ODAMIZDA OLAN LARA'SIN ?

-EVET BENİM :)

-ÇOK MEMNUN OLDUM SENİN GİBİ GÜZEL BİR KIZLA ARKADAŞ OLDUĞUM İÇİN.

NE ? ARKADAŞ MI O LAFI DUYDUĞUM ANDA KENDİME GELDİM VE YMEĞİMİ YEMEYE KOYULDUM.

-SANIRIM SOĞUK BİR İNSANSIN LARA ?

-YOO SADECE HER ARKADAŞIMLA KONUŞACAK BİRŞEY BULAMIYORUM ;) 

EVVEET İŞTE BUU BİRAZDA O0 REZİL OLMAK NEDİR ÖĞRENSİNN ;)))

-ASLINDA BEN ÖY..

-BENİM GİTMEM LAZIM GÖRÜŞÜRÜZ BERK ;)

-GÖRÜŞÜRÜZ...

WTF ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin