One last week with Harry Styles

158 7 4
                                    

One last week with Harry Styles.

Hallo! Dit is mijn eerste geschreven Fanfictie, het zal misschien wat minpuntjes bevatten maar hier ben ik nog mee aan het werken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is je laatste week met je vriend Harry voordat hij op tour gaat naar Amerika, jullie besteden de week samen en je besloot de hele week vrij te nemen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

H1.

"Gaaap" , langzaam open ik mijn ogen, het felle daglicht helpt me wakker te worden. Ik draai me om en zie dat Harry nog steeds slaapt. Ik wil opstaan maar voel plots twee sterke warmen handen mij terug trekken. "Harry!' schreeuw ik. Lachend gooit hij me weer neer op bed. "Je schrok he Laura", "Ja wat denk je zelf sukkel!" We lachen allebei. " ik ga even douchen" en ik loop de badkamer in. Ik draai de warme douche open en zo sta ik een halfuur zingend onder de douche tot ik een luid gebonk op de deur hoor. "Laura kom uit die douche! Je staat er al een halfuur!" "Ja ja meneer. Styles ik kom eraan" zeg ik lachend. Eenmaal klaar met douchen loop ik naar beneden om daar een vers ontbijtje te zien staan. Ik geeft Harry een lieve kus en bedank hem. Sinds mijn relatie met Harry voel ik me gelukkiger dan ooit . We zijn inmiddels al 3 jaar samen en nog steeds geniet ik van iedere glimlach op zijn gezicht. 'Ik hou van hem' denk ik diep vanbinnen. Samen eten we ons ontbijtje op en besluiten daarna een middagje te gaan shoppen., Helaas kan ik nooit zonder enige bewaking op straat lopen, zodra de trouwe fans weten dat Harry op straat is staan er binnen no time zo'n 100/1000 fans om ons heen. Maar daar geniet ik ook vaak van, om te zien hoe mijn man duizende levens heeft gered. Hoe gek het soms ook klinkt. Ik ben trots op hem! "Laura! Laura!' Ik schrik op uit mijn gedachten. "Wow ja wat sorry., "Laten we een vakantie boeken!" Verbaasd kijk ik hem aan. "Een vakantie boeken? Meen je dat?". Zeg ik zacht. "Ja tuurlijk meen ik dat! We verdienen wel een paar dagen rust toch!" Even ben ik stil. "Harry dat is..Geweldig!" 

Bijkomend van het idee dat Harry een vakantie voor hem en mij gaat boeken, loop ik als een dolle gek door de stad. Harry kijkt me lachend aan., "Gaat het wel goed Laura?" zegt hij. "Haha ja sorry meneer maar je hebt me echt goed verrast!'. Hand in hand lopen we verder. "Waar gaat de reis eigenlijk naartoe Harry?"., "Dat gaan we nu kijken Laura" Samen lopen we het reisbureau binnen en wachten tot we aan de beurt zijn. "Hallo!, hoe kan ik u van dienst zijn?" vraagt de medewerkster. "Nou Mevrouw, mijn vriendin en ik zouden graag een leuk reisje willen boeken naar de zon!" Zegt Harry met een big smile op zijn gezicht. "Harry? Waarom nemen we Niall en Esther niet mee. Dat zouden ze vast leuk vinden!" zeg ik. "Ja laura wat een top idee, dat wordt een reis voor vier Mevrouw!". Na een uur praten, en Ik die ondertussen al gebeld heeft naar Esther voor het goeie nieuws is de reis geregeld. Een paar daagjes richting het heerlijke Venetie. Kan niet beter. Wel jammer dat Zayn en Perrie, Louis en El en Liam en Sophia niet mee kunnen. Die zijn apart allemaal al ergens naartoe. "Harry laten we een terrasje pakken!" Hij knikt en jullie lopen samen naar het dichtsbij zijnde terrasje. "Graag een koffie en thee alsjeblieft" zeg ik tegen de Ober. De zon schijnt heerlijk en jullie genieten van het middagje shoppen. "Zo dat was me een dagje" Ik plof neer op de bank en zet de TV aan. "Wat eten we vanavond?" Vraagt Harry. "Geen idee, ik zet wel wat soep op!" Moeizaam sta ik op uit de bank, en loop richting de keuken. Ik zoek naar een blik soep en gooi het in een pan, zet het gas aan en zet de pan erop. Ik leun tegen het aanrecht. "Whatsupp?" Hoor ik achter me. "Ow niks ik ben gewoon moe van het lopen haha" zeg ik. Harry sluit zijn armen om me heen en tilt me op, ik gil en lach tegelijk. En hij gooit me neer op de bank. "Ook bedankt Haz". "No problemo!" Lachend richt ik me weer op de TV. Ik zapp wat door maar er valt niks bijzonders te zien vandaag. "Hier is Uw soep Mevrouw, geniet van Uw Diner" Lachend pak ik de kom soep uit zijn handen en bedank hem. Ik eet mijn soep op en zet de kom terug op het aanrecht. Ik plof met een knal naast Harry neer en gooi een deken over ons beiden heen. Hij slaat een arm om me heen en we kijken wat TV. Zo brengen we de hele avond door tot dat we beide besluiten te gaan slapen. Ik loop naar de badkamer en besluit nog even snel een douche te nemen. Eenmaal klaar poets ik me tanden en plof op bed neer. Glimlachend naar Harry val ik rustig in slaap na een geslaagde dag.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Binnekort meer ;)

One last week with Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu