Holiday (2)

31 2 0
                                    

Het is een tijd geleden dat ik een update heb gedaan! Ik ben door alles vergeten dat ik mijn verhaal nog had. Sorry Guys! Enjoy :)

Ik voel beweging naast me en er schijnt fel zonlicht in mijn ogen. Ik kijk om en zie Harry. Hij glimlacht. “ Lekker geslapen schoonheid?” Ik knik en draai me om. Ik begraaf mijn gezicht in zijn borst. Hij streelt mijn rug en ik glimlach. “We moeten zo wel gaan eten he” Fluistert hij zachtjes in mijn oor. Ik knik weer. Ik blijf nog even liggen en besluit me daarna klaar te gaan maken. “Ik ga even douchen! “ Roep ik naar hem.

                                                      

Harry’s Personage:/

‘Wat is ze toch mooi’  fluister ik in mezelf. Ik sta op van ons bed en loop naar de kledingkast. Ik had vanochtend vroeg al gedoucht zodat ik me direct kon aankleden.  Ik kies voor mijn dagelijkse outfit. Maar dit keer met een wit shirt. Ik trek mijn zwarte jeans en laarsjes aan en wacht op mijn prinses. “Zo ik ben er klaar voor” hoor ik vanachter. Ik draai me om en kijk met stralende ogen. “Is er wat?” Vraagt ze met een grijns op haar gezicht. “Oh, oh nee sorry, je ziet er gewoon zo beeldschoon uit” Glimlach ik. “Dankjewel schat” Ze kust mijn wang en we lopen samen naar beneden voor het ontbijt. Niall en Esther zijn inmiddels weer terug gegaan naar Nederland. Niall zijn nichtje was ziek geworden dus hij wilde niet langer hier blijven. Ik pak wat van de ontbijt tafel en ga aan tafel zitten. Laura neemt later ook plaats bij me

Laura's Personage:/

 

Ik eet mijn ontbijt verder op. “Harry is het goed als ik Milou even bel?”. “Ja hoor is goed schat”. Ik loop weg van mijn tafel naar onze kamer. Ik pak mijn mobiel en klik haar aan. “Hey met milou!” “Hey! Ik wilde even vragen hoe het met je gaat en of er nog iets geks gebeurt is” “Oh ja met mij gaat het goed en er is nog niks bijzonders gebeurt hier. Alleen dat Louis en Eleanor ruzie hadden maar ik bemoei me er niet mee”. “Oh ja dat komt de laatste tijd wel wat vaker voor inderdaad!” “En alles goed met jou” “Ja hoor met mij gaat het super, nog maar 3 daagjes hier helaas”. “Geniet ervan meid! Dan zie ik je binnekort weer!” “Is goed, tot later!” “Doeg!”. Ik hang op. Ik loop terug naar beneden maar zie Harry niet meer aan onze tafel zitten.  Ik loop terug naar boven en tref hem daar aan op ons bed. “Huh, hoe kan het dat je me niet gezien hebt?” Vraag hem. Hij haalt zijn schouders op en zucht. Ik ga naast hem zitten en voel dat zijn wang nat is. “Lieverd wat is er aan de hand?” Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij pakt me stevig vast. “Laura luister, ik wil je nooit meer kwijt, je betekent alles voor me en ik kan niet zonder je, je bent mijn prinses en…” Ik laat hem stoppen met praten door hem een zachte kus op zijn lippen te geven. “Geloof me, je verliest mij niet, ik hou ontzettend veel van je” Hij glimlacht door zijn tranen heen. Ik kus de tranen weg en geef hem daarna een kus op zijn lippen. Zijn armen slaan nog steviger om me heen en hij laat zich achterover vallen. Ik val mee naar voren en kijk hem aan. “Gek” Lach ik naar hem. Hij begint me te kietelen. “hahahahaha Harry nee, stop, stop” Ik moet zo hard lachen dat ik mijn buik voel samentrekken. Hij stopt met kietelen en ik sla hem op zijn arm. “Ik krijg je nog wel jongeman” Knipoog ik naar hem. “Dus wat zullen we vandaag gaan doen?” Vraagt hij. “Laten we naar het dorpje gaan om  een lekker ijsje te gaan eten en de winkeltjes te gaan bekijken. Hij knikt.

Harry's Personage :/

 

Ze pakt mijn hand en trekt me omhoog. Ze loopt naar de deur en roept “Schiet op sukkeltje” Ik lach en sta op. Ik ren naar de deur en grijp haar bij haar heupen. Ze lacht. We lopen hand in hand verder naar buiten. Het dorpje is een stukje lopen maar dat vinden we niet erg. Het is hier prachtig. Het mooie meer en de zon die er op schijnt. Puur genieten. Eenmaal bij het dorpje zien we een typisch Italiaans ijsco winkeltje. “Wat wil je schat?” Vraag ik haar. “Doe maar een bolletje stroopwafel” ik knik en loop naar de vrouw achter de toonbank. Ik bestel onze ijsjes en loop weer naar buiten. “Wat is het toch heerlijk hier he” Zegt ze.  Ik knik. “Geweldig” We lopen verder en bekijken wat schattige winkeltjes.”Oh kijk die tas! Even kijken hoor” Zegt ze. Ik lach “Rennen dadelijk is hij weg!” Ze grijnst en loopt naar binnen. Even later komt ze met de tas terug naar buiten. “Net op tijd zeker” knipoog ik naar haar. Ze knijpt me zacht in me arm. “Pestkop”.  Ik lach. We besluiten terug te lopen naar het hotel aangezien we over een uur moeten gaan eten. Eenmaal terug bij het hotel kleden we ons om in onze nette kleren en lopen terug naar beneden voor het diner. “Ik vind het echt geweldig hier schat, vind je ook niet?” Vraag ik Laura. “Ja het is fantastisch hier! En het eten is ook zo goed” Lacht ze. Nadat we gegeten hebben lopen we weer naar boven. “Ik ga even mijn joggingbroek aantrekken” Ze knikt. “Ga ik ook doen!” Later ploffen we neer op ons bed en kijken wat TV. Ze legt haar hoofd op mijn borst en ik streel door haar ,haar. Zo vallen we samen rustig in slaap na een lange maar fijne dag.

 

 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 20, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

One last week with Harry StylesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu