Eu sunt Andrada.Nu duc o viata cu lapte si miere dar nu ma pot plange,am langa mine cele mai minunate persoane !Incerc sa fiu fericita dar parca trecutul nu vrea asta ,ma bantuie si nu vrea sa inceteze !!! Am o fire orgoliuasa,poate prea orgoliuasa,am o gandire extrem de rapida si o arat des,de cand cu acel "accident" nu-mi mi arat asa des zambetul ,sau cel putin nu sincer.Nu imi mai arat sentimentele parand o fata vesele mereu si zambareata......dar uneori nici eu nu stiu cum sunt,care-i fata mea reala !
~*~
Razele soarelui imi mangaie usor fata ,parca soptindu-mi sa ma trezesc.Lenesa,imi pun patura-n cap si incep din nou sa visez.Ma trezesc din visele mele de printesa adormita cu o perna-n cap .
"Ce-i cu tine ?! Un mod mai pasnic de a ma trezi chiar nu gasestii !?"
"Tu nu meriti un mod mai pasnic,si miscati fundul ala odata,azi ai scoala si Doddy moare de foame si trebuie sa..."
"Gata,gata,am inteles..."o intrerup eu.
Mmmm...ea e verosoara mea ,Darina !E cu 2 ani mai mare decat mine deci are 18 ani si este cea mai creativa ,nebuna si vorbareata persoana pe care-o stiu ,ea m-a ajutat sa trec peste toate..e ca o sora pentru mine,una de suferinta..Locuim impreuna in minunata Londra !Cred ca daca nu o intrerupeam vorbea iar prea mult !
Ma dau jos si merg la dulap,imi iau o pereche de colanti gri,un tricou cu SpongeBob si tenesi negri apoi fug la baie sa-mi fac ritualul de dimineata.Cobor in timp ce-mi pun geaca neagra de piele pe mine .
"Si ce mancam la micul dejun ?"spun eu curioasa.
"Acelasi lucru vroiam sa te intreb eu pe tine "spune ea cu un ranjet nevinovat pe fata .Avea pe ea o camasa neagra ,tansparenta..o rochita din stofa gri si pantofi inalti negri.parul castaniu si lung ii era bucle si ii atarna pe umeri...
"Nu-mi spune...iar ai stat pe laptop noaptea uitandu-te la filme si iar nu te-ai trezit la timp si ai uitat sa faci micul dejun !"
-"Da ...."spune ea cu privirea in pamant .
Parca eu eram cea responsabila in casa asta !Dar ...defapt nu eram deloc responsabile,niciuna din noi...noroc ca nu stam la bloc ca sa ne bata vecini la usa in fiecare zi
Darina's POV
Ma uitam la ea,era o actrita buna si isi ascundea bine sentimentul de panica..panica pentru ca nu se putea abtine de la ras,facea pe fata serioasa...parul ei negru statea ondulat si pe spate.hainele ii scoteau bine in evidenta silueta si machiajul negru bine ochi...eu nu ma machiam...nu aveam nevoie de prea mult ,poate doar un rimel ! O duc spre scoala.....coboara si dispare in multimea de copii.
~*~
Coboara din masina si se pierde prin multime,pornesc motorul si plec spre periferia orasului ,la noul meu loc de munca ,un magazin de muzica ,cred ca e cel mai bun loc pentru mine,undeva unde e muzica!
Andrada Pov'
O vad pe Darina cum pleca spre noul ei loc de munca .Traversez parcarea plina de elevi si masini la moda si aung la vestiarul meu .Imi iau carte de istorie si pornesc spre clasa...OMG,OMG ....ce-mi vad ochi?! Un tip blond,cu ochelari de soare,extrem de aratos in biroul directorului...il vad cum isi da ochelari jos si cum ii spune ceva doamnei de la birou .Se intoarce iar eu ii copiez actiunea si ma indrept din nou spre clasa...ma intorc sa vad pe unde a luat-o tipul si ma lovesc de un corp solid ..era...era chiar acel aiat misterios.
"Scuzee,incepe acesta ..esti bine?! spune cu o fata destul de ingrijorata.
"Oh,da sunt bine...sunt cam ametita ,eu sunt Andrada ."