Ik zit rustig op mijn stoel, te denken aan hele andere dingen dan waar ik mee bezig zou moeten zijn. Ik denk aan haar, Milou. Ik denk aan haar mooie blonde haar en haar blauwe ogen. Aan haar mooie figuur en volle lippen. Haar huid zo zacht als die van een baby en haar lach zo vrolijk als vogels in de lente.
Ik focus me weer. Wiskunde. Wat is dat toch een kut vak. Ik ben d'r altijd al slecht in geweest en dat zal ik ook altijd blijven. Hulp werkt niet, ik kan het gewoon niet. Geometrie, wat moet je daar nou weer mee. Wat ik later wil worden heeft hier helemaal niet mee te maken.
Later. Na school, na de pubertijd, na alles. Ik heb altijd al dieren willen bestuderen, maakt me niet uit welke. Alle dieren zijn leuk. Groot, klein, met een vacht of schubben, tanden of geen tanden, ik hou van ze. Dat zijn de dingen waardoor ik deze wereld nog een beetje leuk kan vinden. Ik heb altijd al iets met dieren gehad, vanaf vroeger al. Altijd honden en katten willen aaien, spinnen in de bosjes zoeken, pissebedden onder de potten..
Ik moet me weer focussen, maar ik kan het gewoon niet. Ik doe het boek dicht en hoor iemand de trap af komen. "Ben je al klaar met je huiswerk schat?" Vraagt m'n moeder. "Ja mam, ik heb net alles afgemaakt. Zelfs wiskunde dit keer." Antwoord ik. Ik heb altijd al kunnen liegen, grote en kleine leugens, ik kon het gewoon. "Dat is mooi zo, ga je verder nog wat doen vanmiddag?" Zegt mam. "Het is prachtig weer buiten!" "Nee mam," antwoord ik. "Ik ga niet naar buiten, daar heb ik absoluut geen zin in op het moment, ik ga straks wel die ene documentaire kijken die je voor me opgenomen had." En m'n moeder loopt weer weg.
Ik sta op en loop naar de bank. Ik plof neer en zet de tv aan. "Klote afstandsbediening ook altijd, geen batterijen." Mompel ik. Die zal m'n broertje d'r wel uit hebben gehaald. Voor de controler van de PlayStation.
Ik sta weer op en loop vermoeiend naar de tv om hem met het knopje aan te zetten, ik loop weer terug en ga weer zitten. De tv start langzaam op en ik pak mijn telefoon erbij.3 nieuwe meldingen
Ik voer mijn wachtwoord in en kijk naar de meldingen. 3 berichten op WhatsApp. 2 van Milou en 1 van mijn vader. Ik open eerst die van mijn vader.
Pap: Denk je nog aan vanavond schat? Dat optreden van je zusje is dan in het Theater.
Ik begin te typen en stuur een berichtje terug.
Ik: Nee pap, ik kom niet zoals ik al verteld had. Ik moet aan mijn project voor Biologie.
Ik heb helemaal geen project, alleen daar weten hun niks van. Het boeit ze niet of ik huiswerk heb of niet. Ik moet het zelf maar regelen.
Ik ga naar de chat met Milou.Milou Schatje💕: Heb jij t huiswerk al af?? Ik heb geen zin om het te maken en ik ga zo naar de bios met Tristan.
Milou Schatje💕: Oh ja, Tristan is m'n nieuwe vriend, ik heb met 3 dagen met hem en hij is nu al a m a z I n g!!
Daar gaan we weer. Het zoveelste vriendje van Milou. Alsof ze er nog niet genoeg heeft gehad..
Ik heb geeneens zin om te reageren, ze bekijkt het maar.
Ze heeft mij overguns ook nooit zien staan, het was altijd: "OMG, CAS MOET JE DIE JONGEN ZIEN!! HIJ IS ZOOO HOT!!"
Ze heeft er volgensmij nooit aan gedacht dat ik lesbisch ben en op haar val..
Ik schrik me dood als de tv ineens op zijn aller hardst aan springt en op Disney Chanel staat. Dat zal mijn zusje wel weer geweest zijn.. Ik ren naar de tv toe en zet hem zo snel mogelijk zachter. Mijn moeder komt naar binnen gerend en begint te schreeuwen. "CASEY, WAAROM STAAT DIE TV ZO VERDOMD HARD?! IK SCHRIK ME DOOD BUITEN! IK BEN WEL JOU WAS AAN HET OP HANGEN, DUS IK ZOU JE MAAR EEN BEETJE NORMAAL GAAN GEDRAGEN OF JE MAG HET ZELF GAAN DOEN." Ze loopt weer naar buiten en ik zit geschrokken op de bank. Het zal toch niet? Na die paar maanden dat het goed ging met haar. Het zal toch niet dat ze weer naar de psycholoog moet voor haar woede aanvallen en depressie..?Well guys, dit was het tot nu toe en ik hoop echt dat jullie het leuk vinden ^^ Ik weet nog niet wanneer er weer een vervolg komt, so you have to wait :3
Doei doei x
JE LEEST
Thinking About You - Dutch
Любовные романыDit verhaal gaat over Casey (aka Cas). Ze is 15 jaar en heeft altijd al grote dromen gehad. Van die dromen, zullen er helaas maar weinig uitkomen en dat komt allemaal door haar manier van denken en doen. Ze is single en heeft al een tijdje een oogje...