BİLİRİM ANNE

108 36 23
                                    

Cellatlar gülümsedi yine Anne               Efendilerinin dizleri dibinde                     Boyun eğmedi hayellerim, umutlarım   Zalimin zulmüne                                              Boyun eğmek yaraşmaz bize                    Kan bedenden boşalır bilirim Anne         Zaman aleyhine işler sinsice                      Dost, düşman bir olmuş utanırım Anne                                                                .                                                                      Halk isyan etmiş işlenmemiş günahlarıma                                                   Suskunca çıktığım dar ağacına                 Umudumdur yüce divan tanrı katında Susarım Anne susarım sadece                   Üşür düşlerim gece yarılarında,             kör zindanda                                                  Filizlenir demir parmaklıklarda hayallerim                                                     Çocukların gamzelerinde açarmış umutlar                                                          Zamansız gülümser çocuklar bilirim Anne                                                              .                                                                         Körelmiş umutlarıyla diz çöker cellatlar                                                           Utanmaz küçük günahkarlar                   Sessizce boyu eğer efendiler suskunluğuma                                               Bilirim ANNE tanrının adaletini suskunluğum ondandır........

ŞİİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin