Hayatın İçinde Yapayalnız Kaldım

65 28 14
                                    

Hayatın İçinde Yapayalnız Kaldım            Elim kolum bağlı                                           Geçmişim karanlığa esir düşmüş             Geleceğim ise hiç var olmayacak mışçasına uzak                                            Ne dost, ne düşman kaldı                         Geriye yalnızca mezat taşı kaldı hatıra niyetine... Hayalimdeki korku senaryosu gerçekleş mişçesine                      Korkuyorum hayattan her geçen günden                                                            Tir tir titriyorum anılarımı canlandırırken zihnimde                            Ne bir soru ne de bir cevap                         Hayatın içinde yalnızca ben                       İçimde bilinmeyen bir sıkıntı                       Zihnimde abuk subuk bir film misali hayatım...                                                       Gecemde gündüzümde bir olmuş                 Ölülerle diriler bir                                      Herşey durmuş, hayat durmuş                 Bir ben kalmışım hayatın tam ortasında                                                        Beynimde buz gibi sorular                         Delirmemek adına unuttum geçmişimi, insanlığımı ve insanlığı         Yalnızca ben ve hep ben kalmışım ölümün kol gezdiği sokaklarda               Her tarafta acı bir hüzün doldurur içimi,                                                               Her tarafta acı bir hatıra,                                Ve her tarafa bulaşmış hayatım                 Ölüm bile beni unutmuşçasına                 Yapa yalnızım hayatta.......                          HAYATIN HER KELİMESİNDE SAKLIDIR YAŞAMIM,HAYALLERİM VE YAŞANTIM... ÖLÜLERİ CANLANDIRAN TEK ŞEYDİR HATIRA...

ŞİİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin