Začátek

3 0 0
                                    

Ahoj moje jméno je Marrinet(jak nečekané)už jakou jsi dobu zkrývám svoje tajemství,které vím jenom já a má roztomilá Tikki.Od té doby co k nám chodí Adrien,nemohu na něj se přestat dívat,protože jeho krásné oči ve mě vzbuzuje tolik emocí,které nedokážu popsat.Moc se mi nelíbí,že jeho život je jenom focení pro časopis,aby viděli jaký je z venku,že jeho otec jsi ho neváží jaký je jeho syn atd... Proto bych mu chtěla pomoct,protože jeho nálady mě někdy děsí a furt,když se něco v našem městě děje,vždy on v tu pravou chvíli odejde a pak ho nevidím.Je to zvláštní,ale pořád nemohu přijít na to,kam a proč jde pryč.Můj superhrdina je ChatNoir(Černý Kocour)vždy ho vidím a mužů se zbláznit,kdo by taky neodolal jeho sexy tělu a jak celkově vypadá.Ta jeho schopnost je neuvěřitelná jednou jsem ho viděla na vlastní oči a nikdy na to nezapomenu jaký byl gentleman.Vždy jsi představuji,jak by jsme vypadali spolu beruška+kocour=nejlepší pár ever.Mám ho ráda,ale kazí mi to jedna spolužačka jménem Chloe.Bože jak já jí nenavidím,je tak namyšlená,lakomá a nevím co všechno a jak se chová no nic  s tím neudělám a zatím to ignoruji.Adrien je tak milý kluk a samozřejmě hezký a myslím že jsem jenom obyčejná dívka se sílou berušky.Taky myslím na Černýho Kocoura,který taky není špatný někdy jsi představuji,kdybych třeba jenom spojila Adriena a Černýho Kocoura a co by tak vzniklo.... 

Pokračování příště..

Pravá tvář odhalenaKde žijí příběhy. Začni objevovat