unutmak mı gerekiyor acıları illa . başka yolu yok mu . bir şeyleri kaybettikten sonramı kazanmak gerekiyor... Hiç değişmeyecek mi bu hayatın kuralları . hep aynı mı kalacak . umutlarımız hep mi tükenecek hayatta hiç umudumuz kalmayacak mı bizim . soruyorum daha kaç gece uykusuz kalacağım daha kaç gece ağlayıp bağıracağım daha kaç gece... kaybetmek istemiyorum işte anlayınsana . iyimde benim olsun kötümde vermeyeyim kimseye ... her gece duvara bakıp düşünmeyeyim mesela... biraz güldükten sonra saatlerce ağlamayayım mesela... Ne uçan kuşun kanadı kırılsın nede gül incinsin herşey hep mutluluğumuzda saklı kalsın... uaynmıyalım bir daha bu güzel rüyalardan ...hep gülelim diyorum olmuyor... ağlayayım desem hep ağlıyorum . ne yapayım şimdi sen söyle her nefes alışımda oksijenin yangınları büyütmesini mi bekleyeyim . daha kaç gece sabredeceğim onu bari söyle bende o günü iple çekeyim...sayın okuyucular ilk öncelikle herkese selamun aleyküm inşallah iyisiinzdir çünkü ben hiç iyi değilim bu yuzden yazdım ...
bu yazıyı okurken bağlanmıyacaksın bir şeye körü körüne fon müziğiiyle dinleyerek okuyun ...
eğer beğendiyseniz lütfen beğenmeyin unutmayın
birde umudunuzu yitirmeyin umudunuzu kaybederseniz herşeyinizi kaybedersiniz ...
allaha emanet olun ...