Titlu:Run
Autor: Darkface34
Gen: Fanfiction
Bun, mai intai, coperta mi se pare adecvata genului cartii, adica HORROR.
Imi place cum narezi. Capitolele sunt interesante, si chiar daca sunt destul de lungi nu sunt plictisitoare. Imi plac foarte mult descrierile tale. Sunt foarte vii si te captiveaza rapid.
Ideea este destul de buna, dar chiar trebuie sa o dezvolti in continuare. Nu conteaza ca poate ai putine voturi si vizualizari. Toate cartile au fost asa la inceput.
Ce nu imi place (si aici s-ar putea sa te ranesc un pic) este faptul ca l-ai bagat in poveste si pe Harry Styles. Adica, o fi el frumos si foarte talentat, dar nu se invarte tot Universul in jurul lui. Cartea ta ar fi mult mai bine incadrata in categoria HORROR si sfatul meu este: creaza-ti propriul personaj, nu il folosi pe Harry. Okay?
Nota: 9.00 pentru ca l-ai bagat pe Harry Styles in poveste
Titlu: Sad
Autor: acelasi ca mai sus
Gen: Proza scurta
Eu nu sunt o experta in criticatul prozei scurt asa ca am sa-ti spun mai mult opinia mea decat sa-ti fac o critica.
Imi place mult ideea ta. Foarte dragut, dar din nou Harry Styles se cam baga in seama. Adica, nu ma intelege gresit, nu am nimic in potriva lui, dar toata lumea este asa disperata dupa el, incat m-a adus in pragul disperarii si pe mine.
O singura intrebare de final: De cand a devenit Harry Styles si un mare desenator, caricaturist???
CITEȘTI
Critici Carti
RandomPai...nu va uitati ca poate are foarte putine vizualizari sau mai stiu eu. Voi fi sincera cu voi si asta este cel mai important. Daca stiti ca sunteti sensibili, va rog aveti grija ce cereti...