"Sama sebi dovoljna"

709 44 6
                                    


Rani su jutarnji sati i djevojka po imenu Alis spava u svom krevetu kose rasute po jastuku.Kosa joj je kao najcrniji ugljen kao i njen zivot.Majka joj mjenja dečke kao čarape od kad ih je otac napustio.

Alisine plave oči su se otvorile te ih je protrljala.Danas je taj dan.Moj osamnaesti rođendan.

"Sretan rođendan Alis."-sama sebi čestitam jer znam da nitko drugi neče

"Alis diži dupe i tornjaj se u skolu"

Dere se moja predraga majka.

Dizem se i stanem ispred ogledala.

Oči umorne od ne spavanja , koža bijela kao snijeg i njena duga crna kosa.Ima jako lijepo tijelo i obline.Grudi su joj velike , ali ne prevelike samo malo veče od djevojka iz njenog razreda.Zadnjica lijepo oblikovana i noge srednje veličine.Malo je mršavija.Koliko god ona bila lijepa i privlačna ne može se pohvaliti s tim da ima prijatelja.

Uglavnom je u školi maltretiraju.Ne zna razlog tome.Najgore je kad se na nju obruše Candy i Will.Popularni par u skoli.Huh popularni.Candy je najobičnija drolja , a Will drogeraš.

Oblačim obične crne tajice i bijelu majicu sa crnom zvijezdom .

Obuva svoje iznošene tenisice i kreče u kupaonicu.Češlja kosu , pere zube i umiva se.Uzima običnu crnu torbu i kreče u školu.

Na putu ka njoj je razmišljala sto če ona sa svojim životom u budućnosti.Ocjenama se bas ne može pohvaliti jer jedva prolazi.

Kad je dosla u skolu znala je da se vrata pakla otvaraju.

Polako je stavila kapuljaču preko glave od trenerke koju je usput ponijela.

Usla je u hodnik i isla prema učionici.
Kasni dobrih 10 minuta.No to joj ne predstavlja problem sto je manje ovdje to bolje.

Ne moze reči da svaka gruba rijec koju nju ne povrjeđuje. O itekako ju povrjeđuje.Svaka joj se urezala u mozak i tamo ostala.

Najgora rijec koju je cula o sebi je kurva.

Polako je usla na sat.

"Oprostite sto kasnim"-rekla je i sjela na svoju klupu koja je bila namijenjena njoj i njenoj torbi.

Odmah je cula došaptavanja pored nje.

Pa sto sam im jebeno skrivila?

Dok je nastavnik tumačio lekciju Candy ju je gađala papirićima.

Nije joj htjela vratiti.O nemojte misliti da je kukavica.Jednostavno se ne zeli spuštati na taj nivo.

Kad je došao veliki odmor sijedila je u kantini i buljila u hranu ispred sebe kada je osijetila hladnu tečnost koja klizi niz nju.Will ju je polio vodom.

"Da se malo rashladiš vidim da ti je vruče"-rekao je i podrugljivo se nasmijao

Odmah je otrčala do wc-a i papirima brisala vodu s lica.Tiješilo ju je to sto če uskoro završiti srednju.

Kad je zvonio zadnji sat izasla je vani i  netko joj je podapeo nogu i pala je ravno na nos.Čula je smijuljenje i potom bježanje.

Ustala se i vidjela krv iz nosa.

"Crvena boja.Bar malo boja u mom crnom zivotu"-rekla je i obrisala nos

Kad je dosla kuči cula je glasne uzdahe iz majčine sobe.

Opet je nekog dovela.

Pala je noć , a Alis vise nije mogla slusati ih i samo je izletila iz kuće u mrklu noć i uputila se prema njenoj sumi mira.

Vampirova_djevojka

Moj AlfaWhere stories live. Discover now