Hai salut,eu sunt Catalina si fac 13 ani pe 31.05.2004. Nu demult m-am mutat la o scoala noua din Ilfov.(Dobroesti) si nu demult m-am inscris si la handbal... dar gata cu prezentul..hai sa trecem la trecut. Doamne,pana si acum imi amintesc cad aveam 5-6 ani si ma uitam la Hannah Montana ca disperata.. Mai incolo,pe la vro 11 ani am avut primul crush. Si normal,ca orice relatie are si certuri.. Ne-am despartit. Mda,no ce sa faci,nu a mers... La vro 11 ani si cv am avut a V-a fractura(acum am 13 fracturi. Stiu ca nu o sa ma credeti,dar e adevarat) . Cum s-a intamplat? Da,no,eram la patinoar. Si la ce patinatoare buna sunt eo...m-am intalnit cu gheata... si am avut umarul dislocat si inceietura fisurata... Ce viata,ha? Viata mea e cam plictisitoare.... pe la 12 ani am avut o relatie cu cineva. Am tinut mult la el... Dar si-a batut joc.. dupa cateva luni de ''forever alone'' mi-a facut un prieten cunostinta cu un shau(inseamna ''tip'' in Constanteana)mi-a placut de el.. Dar nu credeam ca voi avea sanse.. Asa ca i-am dat tag pe fb.. si am intrat in vorba cu el. Am avut o incercare esuata sa ne vedem dar a II-a zi a venit.. Doamne,incepusem sa plang si picioare mi s-au inmuiat... Acum totul e perfect si nimic nu ne va desparti.. Asa iubire sincera..mai des...
CITEȘTI
Voata distrusa
RomanceAcia este vorba de o fata (eu) cu inima franta si intalneste un baiat care reuseste sa-i dea culoare. ENJOY :))