Capitolul 3 Prima Crima

206 11 0
                                    

Era 1:50,si omul aștepta sa treacă in sfârșit la 2:00,si sa scape de animatroanele ,adică de noi care il tot urmăream sa il omoram,si pur si simplu era greu sa il prinde-m pentru ca el ne tot închidea usa in fata noastră ,dar Freddy avea un plan si eu știam asta,pentru ca eram fratele lui,si puteam sa fac lucruri pe care înainte,cand eram om ,nu le puteam  face,acum aveam superi puteri:.zborul,teleportul,citirea minți si alte chestii magice!!
După mai mult timp,Freddy ne cheamă in Service Room pentru a ne spune,ca are un plan la ora 5:OO,atunci cand omul asteapta cu mâinile la gura sa treacă noaptea,dar in acel moment Chica întreabă:
Chica:Deci ,ce plan ai,sefu?
Freddy:Planul este sa închidem lumina de la generatorul din fata ușii!!
Bonnie:Tare,de abia astept ce fata o sa face bulangiul ăla
Foxy:Super planul,dar exista măcar 50% ca acest plan sa meargă??
Freddy:De ce ar fii șanse sa nu meargă?
Foxy:Nu am putea sa ne curentam ?
Freddy:Esti robot !!!!🙄
Foxy:...
Foxy:Ok,nu mi-am dat seama!!!
In timp ce planul era in aplicare ,si Freddy era foarte serios in cea ce privește omorârea omului,am rămas un moment pe loc uitându-ma la Freddy,cum o făceau toti prieteni mei.
Freddy:Ce va holbați asa,veniți sa ma ajutați!!
Bonnie:Vad ca tu te descurci perfect mai bine te lăsam sa făci tu!!
Freddy:Ce ,ți-e lene sa muncești!!
Foxy:Da ,dar daca venim si te ajutam,vom face ceva prostesc din greșeală si ne vom curenta,si apoi nu e vina noastră ca tu vrei sa te ajutam!!
Freddy:NU ne putem curenta,suntem roboti!!
Foxy:In fine,lucrează acolo...
După ce Freddy a închis lumina,l-a luat foarte brutal de gât pe gardian,si i-a mâncat jumătate de cap,adică la mușcat!!!
Atunci,a fost prima noastră crima făcută,bine mai mult crima lui Freddy

Five Night At Freddy 1-Prieteni amici[FINALIZATA]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum