BABA...
Bu mektupta seslenmek istiyorum sana, sana anlatamadıklarımı bu mektupta anlatıcam her satırım da. Her satırım da bir acı, bir gözyaşı saklı oluyor BABA. Bu mektupta biriktirdiğim acıları satırlara döküyorum biraz Yalnızlık, bir kağıt ve bir kalem eşlik ediyor benimle bu geceye. Biliyorsun baba içime kapanığım duygularımı doğru dürüst belli edemiyorum, bende yazıyorum baba sanki o acılarımı yaşıyormuş gibi yazıyorum, içim acıya acı ya yazıyorum baba gözlerimden akan gözyaşlarımın tek noktası bu kağıtlar oluyor. Ben artık yoruldum baba insan olmaktan yoruldum sırtımı her döndüğümde vurulmaktan yoruldum.
Vicdanımı dinliyorum hep baba ama ne bu dünya nedeinsanlar vicdan nedir bilmiyor. Ben ne kadar temiz kalmaya çalışsam da "HAYATKİRLİ" baba üstüm başım değil kalbim kirleniyor. Mevzu Derin Baba... Kendimegerçekleri kabul ettirirken yoruluyorum sonra gizlerken sonrada yüzleşirken.Ben artık üzülmekten yoruldum baba. Sen hiç sormuyorsun ya nasıl olduğumu bensöyleyeyim baba hiç iyi değilim ben anne dediğim kadın yüzünden hiç iyideğilim. Seni bilmem ama başkaları beni güçlü biliyor, gülerek geçirdiğim her gününakşamını evde ağlarken başkaları benim içimin sızladığını yüreğimin yandığınıbilmiyor.
.Kimseye söyleme olur mu BABA başkaları için ben her zorluğa rağmen bağlıyımdırhayata, ben aslında ölümle yaşam arasındaki ince çizgide bir o yana bir bu yanagiderken onlar hayla benim için hayat Büyük Bir HAYAL KIRIKLIĞI olduğunubilmiyor. Yoruldum baba susmaktan yoruldum sürekli susup içimde avazımınçıktığı kadar bağırmaktan yoruldum. Sen olduğun halde hep kendime sığınmaktanyoruldum BABA! ! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN YOKSUN BABA???
Non-FictionHAYAT nasıl aldıysa MUTLULUĞU benden ÇOCUKLUĞUMU'DA , KALBİMİ'DE aldı Hep bir şeyler yazarken karalarken buluyorum kendimi acılarımı kağıtlara döküyorum karalamalarımda hissediceksiniz HAYATI DEAD GRİL