2. Bölüm: Ses Sınavı

142 9 0
                                    

Nihayet Seul'e gelmişti. Havalimanı çıkışında Selin diye pankart yazılıydı. Selin geldi ve pankartı tutan kişi okulun önüne kadar bırakmıştı. Okul yatılıydı ve çok güzeldi. İçeriye girdiği an Jungkook'u gördü. Jungkook ise onu gülümseyerek karşılamıştı. Biraz sonra yanına Jimin ve Taehyung  geldi. Jungkook'a Selin'in kim olduğunu sordular. Jungkook ise havalimanında tanıştığı kız olarak tanıttı. Selin adını söyledi. Sonra Taehyung Selin'i soru yağmuruna boğdu.
Taehyung: Siz havalimanında nasıl tanıştınız?
Selin: Daha doğrusu uçakta tanıştık.
Taehyung: Peki bizim kim olduğumuzu biliyormusun?
Selin: Bilmez olurmuyum hiç siz Bts grubundansınız ve sizin 1 numaralı hayranınızım.
Sonra Jungkook Selin'e şöyle soru sordu;
Jungkook: Selin en sevdiğin şarkı nedir?
Selin: Tabi ki Blood Sweet and Tears.
Jungkook: Peki sen nerelisin?
Selin: Anne tarafım Tatar Türkü baba tarafım normal Türk.
Jungkook: Siz Türkleri gerçekten çok seviyorum. Sizler hem bizim hem kendi vatanımı kurtardınız. Başkası olsa asla yapmazdı.
Sonra Jungkook Selin'e sarıldı. Selin'in yanakları birden kızardı. Sonra hemen yurtta gitti. Yurtta odasının kaç numara olduğunu öğrenir öğrenmez hemen gitti ve eşyalarını yerleştirdi. Yarın okullar açılıyordu ve sınava girmesi gerekiyordu.
Ertesi sabah giyinir giyinmez hemen bahçeye çıktı ve Memory şarkısını  söylüyordu. Jungkook ise onu gizlice dinliyordu. Şarkısı bittiken sonra hemen alkışı koparmıştı. O anda Selin'in ödü patladı.
Jungkook: Çok güzel şarkı söylüyorsun.
Selin: Sağol. ( Utangaç bir şekilde)
Jungkook: Şarkı sınavında bu şarkıyı mı söyleyeceksin?
Selin: Evet o şarkıyı söyleyeceğim.
Selin: Peki sen nerden çıktın öyle?
Jungkook: Orasını karıştırma şimdi.
Sonra Selin'i müzik odasına doğru götürdü. Sınavın başlamasına birkaç dakika kalmıştı. Müzik öğretmeni ve bu okulun müdürü içeriye girdi.
Müzik öğretmeni: Selin kendini tanıt bize.
Selin: Ben Selin Zuhra. Soyadım Karagül. Türkiye'den değişim öğrencisi olarak geldim.
Okul müdürü: Peki Selin bize hangi şarkıyı söyleyeceksin?
Selin: Cats- Memory.
Müzik öğretmeni: Bu şarkı hem güzel hem de zor bir şarkıdır.
Sonra müziği çalmaya başladılar. Selin şarkıyı söylemeye başladı. Şarkıyı söylemeyi bitirdikten sonra...
Müzik öğretmeni: Mükemmel. Tam da aradığım ses.
Okul müdürü: Ben de öğretmenimizle aynı fikirdeyim. Senin yaşına göre biraz büyük bir sınıf seçeceğiz. Birkaç dakika sonra yanımıza gel.
Zil çaldıktan sonra bahçeye çıktı. Ardından Taehyung geldi.
Taehyung: Sınavın nasıl geçti?
Selin: Harika. Tam not aldım.
Taehyung: Peki hangi sınıfta olacaksın?
Selin: Kendi yaşımdan büyük bir sınıfa.
Taehyung bunu duyduğuna çok sevindi. Çünkü; belki aynı sınıfa denk gelecekti. Sonra Jungkook ve Yoongi geldi.
Yoongi: Jungkook benimle tanıştırmayacak mısın arkadaşınla?
Selin bunu duyunca sevinmişti. Kimin aklına gelirdi ki Bts'le aynı okulda olacağını?
Selin: Ben Selin. Okula yeni geldim. Değişim öğrencisiyim.
Jungkook: Selin sınav nasıl geçti?
Selin: Sınavdan tam not aldım. Müdür beni yaşımdan daha büyük bir sınıfa koyacak.
Jungkook: Senin adına çok sevindim.
Selin: Ben de sevindim.
Yoongi: Ben bunu Seokjin, Hoseok ve Namjoon'a söylemem lazım.
Sonra Selin müdürün odasına gitti. Müdür sınıfını ve numarasını söyledi. Sonra Selin sınıfına gitti. Kapıyı tıkladıktan sonra içeride öğretmen vardı. Öğretmen görünce çok sevinmişti. Sınıfın içerisine girdiği anda bütün Bts grubunun üyeleri vardı. Öğretmen Selin'in kendisini tanıtmasını istedi.
Selin: Ben Selin. Türkiye'den değişim öğrencisi olarak geldim.
Jungkook sırasında oturmuş Selin'e bakıp sırıtıyordu. Selin boş sıra bulup oturdu. Zil çalınca bir takım kız onunla tanışmak istedi. Selin kızlarla tanıştı. Birisinin adı Sujung diğerinin adı Hyuna diğerinin adı ise Rose'du. Annesi Koreli babası ise İngilizdir. Sonra beraber takılmaya başladılar. Takılırken bütün Bts üyeleri kızları takip etmeye başladılar. Kızlar kantine gidip sohbet etmeye başladılar. Ardından da Bts üyeleri karşı masaya geçmiş kızları izliyorlardı. Selin'in hoşuna gitti ama bir o kadar da rahatsız ediyordu. Sonra kızlara tuvalete gideceğini söyledi. Ve gitti. Tuvaletten çıktıktan sonra karşısında Jungkook belirdi.
Jungkook: Bakıyorum da hemen buraya uyum saklayabilmişsin.
Selin: Evet biraz öyle oldu.
Jungkook: Peki haftasonu sen ve ben buluşalım mı?(Utangaç bir şekilde söyledi)
Selin: Olur. Hangi gün?
Jungkook: Tabi ki pazar günü. Haftasonu deyince iki gün mü algılıyorsun?
Selin: Evet. Öyle algılıyorum.
Jungkook: Genelde Kore'de ayda iki Cumartesi okul olur ve bu ilk iki hafta da olur bizim okulda.
Selin: Hımm. Anladım o zaman Pazar günü görüşürüz.
Selin Jungkook'un gittiğinden emin olduktan sonra evet işte diyerek kızların yanına gitti.
Sujung: Eee! Jungkook'la diyorum.
Selin: Madem gördün Sujung anlatayım. Jungkook'la Pazar günü buluşacağız.
Hyuna: Senin adına gerçekten çok sevindim.
Rose: Bende senin adına çok sevindim.
Sonra kızlar birbirine sarıldılar. Sınıfa geldiklerinde Bts grubunun bütün üyeleri Selin'e bakıyorlardı. Jungkook'ta dahil. Öğretmen geldikten hemen sonra herkese en sevdiği şarkıyı sordular. Sıra Selin'e geldiği anda...
Selin: Blood Sweet and Tears
Öğretmen: Gerçekten mi?
Selin: Evet.
Öğretmen: Demek K-Pop fanlarındansın.
Son dersten sonra rahatlamıştı. Hemen yurta odasına gitti ve yatağa uzandı. Yatakta uyuya kalmıştı. Rüyasına nedense Jungkook giriyordu. Ama rüyasında ya ormanda ya da deniz kıyısında görüyordu.

 Ama rüyasında ya ormanda ya da deniz kıyısında görüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Önce ki bölümü atlamayın. Mutlaka okuyunuz. 😁😆😍😘🙃🙂😉😏😙😌☺️😊🙂😋😃😀😆😆 Sizi çok seviyorum benim tatlı okurlarım.

Bts = Jungkook ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin