Intuneric.

68 2 2
                                    

Totul se petrece intr-un orasel "posedat" de ingeri ai intunericului,ingeri care doreau ca toata iubirea locuitorilor sa se transforme in ura,dispret.

*

Totul era nergru.O ceata intensa acoperise tot orasul.Strazile erau parca inghetate de spaima.Teritoriul era invadat de ingeri ai intunericului,ingeri care doreau ca toata iubirea locuitorilor sa se transforme in ura,dispret,sau cel putin asa credeau locuitorii.

Nimeni nu stia exact ce se intampla.Dar nimeni nu avea curajul sa iesa afara sa vada.Inca mai asteptau o minune,ceva care sa faca cat tot acest dezastu sa dispara.Inca mai sperau ca totul e doar un cosmar...un cosmar din care se vor trezi cat de curand.

Spaima se extinsese si in orasele din apropiere,unde locuitori incepusera sa isi faca griji ca vor fi si ei atacati de demoni.

Asta parea sa fie sfarsitul unui minunat oras,oras plin de iubire si fericire.Totul parea se se termine crunt.Asta pana cand,Daisy,o fetita de vreo 5 anisori,vazand toata agitatia,s-a gandit sa iasa afara.Ea stia din carti ca demonii nu exista,ca sunt doar niste creaturi din vise.Stia ca aceste creaturi demonice nu au cum sa te sperie atata timp cat nu crezi in ele,atata timp cat nu le dai importanta.Simtea ca acolo este nevoie de ea.

Statea in usa casei,nesigura,inconstienta de ceea ce avea sa i se intample.I se parea ca niste voci o strigau "Daisy,hai aici.Doar tu poti salva lumea".Voci?De unde?Nici ea nu stia.Acei demoni nu aveau de unde sa ii cunoasca numele.Si chiar daca l-ar fi cunoscut,de ce ar chema-o?De ce pe ea,o fetita de 5 ani,care nici macar nu era sigura de ceea ce face.

Vocile insistau "Daisy,te rog.Daisy ajuta-ma".Micuta devenea speriata si din ce in ce mai confuza.De ce niste demoni ii cereau ajutorul?De ce miste demoni ar fi vrut ca ea sa salveze lumea din ghiarele lor?Ceva necurat era la mijloc,in mod sigur."Daisy,ajutor,sunt mama ta.Am fost rapita" Cu lacrimi in ochi a alergat afara,nepasandu-i de tot ceea ce urma sa se intample.Credeam ca mama ei este acolo,dar evident,totul era doar o minciuna.Era imposibil sa fie adevarat.

A alegat cativa metri prin fum si intuneric.Drumul parea lung de cativa km pentru ea.Simtea ca nu mai poate,dar totusi nu voia sa se intoarca din drum.Ambitia a ajutat-o sa nu se lase batuta.

A tot alergat ea,pana cand a fost prinsa intr-un fel de capcana din foc.A incercat sa tipe dar nu putea.Vocea ii era slabita.Era ragusita.Tot fumul ii intra pe gat,ceea ce o impiedica sa mai tipe.

S-a auzit iar acel glas,doar ca de data asta era mai puternic si mai infricosator : "Ai crezut ca e mama ta?Copil prost.Eram siguri ca daca te vom alege pe tine,vom reusi sa ducem planul pana la capat.Tu,membra a clanului de vrajitori din GreenVille,doar tu ne poti ajuta sa distrugem totul"

Daisy a ramas incremenita.Niciodata,pana acum,nu aflase ca este membra a unui clan de vrajitori foarte cunoscut.Toata frica incepuse sa ii treaca,iar glasul ii revenisa la normal asa ca a reusit ca le spuna cateva vorbe demonilor :

-Nu vreau ca acest oras sa dispara.Cu toate ca vreau sa ma razbun pe familia mare,care a pastrat un asa scret fata de mine,nu pot face asta.Nu vreau.O sa va opresc,chiar daca asta o sa fie ultimul lucru pe care il fac.

Nu a apucat sa termine ce avea de spus,ca demonii deja aruncasera peste ea o "vraja" care o facea sa faca ce vor ei.Era himnotizata,dar inca constienta.

Acum intelegea de ce in biblioteca ei era o carte cu  vraji,pe care o mai rasfoia din cand in cand.A incercat toate vrajile care i-au venit in minte,dar degeaba.Nu o ajutau niciunele.

La un momentdat,a cazut jos lesinata,fara niciun fel de forta.Nu stia ce se intampla.Probabil era intr-un fel de transa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 06, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Intuneric.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum