Dirty Harry Styles (Dutch)

6.3K 44 8
                                    

Okej dit is een dirty one dus lees dit op EIGEN risico :) x

-------------------------

'Goed, jullie mogen je gaan omkleden, is zie jullie volgende week' zegt Harry. Hij was onze gymleraar. Hij was jong, hij was net afgestudeerd als gymleraar en 18 jaar. Mijn vriendinnen waren op slag verliefd en ik moest zeggen, ik vond hem ook heel leuk. Door zijn witte hemd die hij altijd droeg waren zijn tattoo's en gespierde lichaam goed zichtbaar. Maar het zou enkel blijven bij kijken. Want een relatie met je leraar niet echt acceptabel. Ik wil opstaan en naar de kleedkamer lopen als Harry mijn naam roept. Meteen blijf ik stil staan en kijk hem aan. 'Ja meneer?' vraag ik. 'Wil je even blijven?' vraagt Harry.

Ik keek naar mijn vriendinnen en zag de jaloezie in hun ogen. 'Ja, natuurlijk' zeg ik dan en zie hoe de rest in de kleedkamers verdwijnt. 'Zou je me willen helpen deze attributen op te ruimen?' vroeg hij. 'Ja, is goed' zei ik en glimlachte even. Wel raar dat hij mij daarvoor moest hebben. De jongens uit men klas waren namelijk veel sterker. Ik pak de kast en rol hem naar de bergruimte. Harry komt achter me aan met een bok en als ik de kast op de rem heb gezet schrik op als ik twee handen op mijn heupen voel en een sterk lichaam tegen mijn rug aandrukt voel.

'Rachel, ik fantaseer al een tijdje over je' fluistert zijn in men oor. 'Meneer' breng ik uit. 'En dan ga ik hierna toe en.. en trek ik me af terwijl ik aan jou denk' verteldt hij verder. Ik voel hoe hij zijn kruis tegen mijn kont drukt en voel hoe daar iets duidelijk aan het groeien is. 'Meneer' ik wist niet wat ik moest zeggen. 'Zeg jij maar gewoon Harry' fluistert hij en drukt zijn lippen in men nek. Ik hap naar adem en zet mijn nagels in het leer van de kast. 'Harry' breng ik happend naar adem uit. 'Wil je weten wat ik fantaseer?' vraagt hij. Ik kan niets anders doen dan knikken. 'Dan fantaseer ik...' begint hij en brengt zijn handen onder mijn shirt en zijn zachte handen strelen men buik.

Ik sluit mijn ogen en bijt op mijn lip. 'Hoe jij gespreid hier op me wacht, spelend met jezelf' gaat hij verder. 'De geile blik in je ogen maakt me gek' en zijn handen glijden verder naar boven en hij schuift mijn bh omhoog en zijn vingers strelen over men harde tepels. 'En als ik dichterbij kom, zie ik dat jij een speeltje in je strakke kutje hebt gestopt' kreunt hij. 'Het trilt en maakt een zoemend geluid' ik kan het niet meer houden en ontsnapt een zachte kreun.

'Je wilt dat ik het van je over neem' gaat hij verder. Ik voel hoe er een hand verdwijnt. Wat gaat hij doen? 'En haal ik me knetter harde staaf uit men broek' en ik voel iets warms tegen men kont prikken. Mijn ogen schieten open. 'En langzaam laat ik deze diep in je verdwijnen, je kutje sopt en je kreunt van genot' Ik trek het niet meer en draai me om. Ik kijk naar beneden en zie daar zijn prachtige big boy uit zijn broek steken.

Mijn mond valt open. 'Ga eens zitten schatje' zegt hij en wijst naar een stapel matten. Ik loop erna toe en ga erop zitten. Harry loopt naar me toe en ik kan mijn ogen niet van zijn grote jongen afhouden. 'Wil je hem in je voelen?' vraagt Harry en buigt zich naar me toe. Hij legt zijn hand in mijn hals en tilt mij gezicht op. Ik kijk in zijn groene ogen en knik. Ik wil hem voelen. Diep in me. Harry grijnst en trekt zijn hemd uit. DAMN! Hij is aan alle kanten perfect. Zijn naakte lichaam. Hij gooit zijn hemd aan de kant en drukt zijn lippen perfect op de mijne.

Ik bedenk me geen moment. Hij was van mij nu. Ik leg mijn armen rond zijn nek, zwaai mijn benen om zijn middel en trek hem naar me toe. Harry's handen trokken mijn gym broekje omlaag en deze schopte ik uit. Wild tong zoenend voelde ik Harry's grote lul tegen men been prikken. Hij liet mijn lippen los en drukte deze in mijn nek en beet daar zacht in. 'Ohmmm' fluisterde ik zacht. Ik wou niet dat iemand ons hoorde. Harry's hand verdween tussen mijn benen en streelde over mijn slipje. Ik kreunde gesmoord en beet hard op men lip.

'Doe het Harry' kreunde ik zacht in zijn oor. Ook mijn slipje moest eraan geloven en ik schoof het omlaag. Ik opende mijn benen en voelde zijn eikel tegen mijn vagina aandrukken. 'Yes, put it in' fluisterde ik in zijn oor. 'Ben je nog maagd?' vroeg Harry zacht. Hij keek me aan. 'Nee' antwoordde ik. Hij grijnsde en bewoog zijn heupen. Ik hapte naar adem zodra zijn gehele lengte diep in me gleed. Ik zette men nagels in zijn schouder. 'Je bent zo groot' bracht ik nog nauwlijks uit. Harry liet me wennen aan zijn grootte. 'Je bent zo strak' fluisterde Harry kreunend.

'Neuk me met die genotsstaaf van je' kreunde ik smekend. Harry begon met diepen halen in me te stoten. 'Oh yes, yes, yes' fluisterde ik en sloot men ogen. Harry stootte een keer zo diep mogelijk in me waardoor een harde kreun mijn mond verliet. Meteen legde Harry zijn hand over men mond heen en lachte zacht naar me. Ik kleurde rood en liet mijn handen over zijn gespierde rug glijden. Harry trok zich uit me, teleurgesteld keek ik hem aan. 'Kom eens staan' zei Harry en stak zijn hand naar me uit. Ik pakte zijn hand beet en kwam staan.

Zodra ik stond drukte Harry zachte kusjes op men lippen en tilde me op. Ik legde mijn benen over zijn middel en leidde zijn lul weer bij me naar binnen. Al staand begon hij me te neuken. Geen idee waar hij die kracht vandaan haalde. Harry had zijn armen onder mijn knie holten en boorde zichzelf steeds weer in me en ik verstopte mijn gezicht in zijn nek holte. Ook dit standje veranderde we. Ik ging op handen en knieën op de stapel matten zitten. Harry kwam achter me zitten en duwde zijn dikke lul weer in me. 'Oh yessss' fluisterde ik kreunend.

Harry had nu meer grip en ramde zijn harde paal steeds dieper aan me. Een hand gleed tussen mijn benen een begon over mijn natte clit te strelen. Ik hapte naar adem en hield me goed vast aan de matten. 'Ik.. ik... kom Harry' gaf ik aan. 'Kom maar meisje, kom maar lekker klaar over mijn harde lul die diep, diep in je zit' Harry sprak zo brutaal dat ik trilde en met een gil schreeuwde ik Harry's nam uit en beet hard op men lip. Mijn kutje spande zich aan om zijn lul en dat was het moment waarop Harry diep in me beukte, zich uit me terug en zichzelf leegde op mijn kont.

Hij gromde en zette zijn nagels op mijn kont en ik voelde hoe er veel zaad op mijn kont belandde. Hijgend liet ik me op mijn buik zakken. 'Ik heb nu geen les meer liefje, we kunnen snel douchen nu' fluisterde hij. Ik knikte en al naakt rende ik snel door de gymzaal door naar de kleedkamer en waste Harry's zaad van men kont af. Ik glimlachte wanneer Harry ook in de douche verdween en al zoenend douchede we en hebben we nog veel vaker in het berghokje seks gehad en kwam hij bij me thuis. En met kerst kwam Harry met een verzoek. Hij had een ketting met zijn naam erin gegraveerd. Hij nam ontslag als gymleraar want leraar met leerling is strafbaar, hij wou dat risico niet nemen en zocht naar een andere baan.

----------------------------------

Zo ik hoop dat jullie hem goed vonden :)

Laat me weten wat je ervan vind.

Just:

COMMENT

VOTE :)

(follow me? :))

much love, me :) <3

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 06, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Dirty One Direction OneShots. Dutch/English. (Aanvraag mag.)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu