Epilog

222 21 11
                                    


"Pa gdje je tako dugo?" postala sam nestrpljiva sjedeći u divovskoj čekaonici na aerodromu.

Bili smo u vezi već pola godine. Svakog sam se jutra budila s radosnom mišlju da mi je Sandro dečko, i da ga volim.

Sandro mi se nasmiješio. "Postat ću ljubomoran na vlastitog brata! Zašto ga tako žarko želiš vidjeti?"

"Nije u tome stvar..."

"Nego?"

"Željela bih znati na čemu sam. Upoznala sam tvoje roditelje i prihvatili su me, no kad se Andrija vrati iz Amerike, što će misliti o meni? O nama? Znam da ti je njegovo mišljenje najbitnije" bila sam zabrinuta.

"Sve će biti okej, vjeruj mi. Koliko sam ja njegovih djevojaka trebao trpjeti, ne smije mi ni riječi prigovoriti", rekao mi je Sandro i poljubio me u usne. Opet sam se rastopila. Postojali smo samo nas dvoje nas svijetu.

"Ooo golupčići, mogao bih ovdje satima stojiti a da me ne primijetite", začula sam glas.

"Andrija!" Sandro je rekao radosno, odvojivši svoje usne od mojih. Ponosno me pogledao te me predstavio bratu: "Ovo je moja djevojka Sandra."

"Znam, prepoznao bih je i na kraju svijeta koliko si mi već vaših fotografija poslao."

Zacrvenila sam se. Andrija mi je prišao.

"Drago mi je, ja sam Andrija. Naučio sam ovog malog sve što zna. Još si ljepša uživo nego na fotkama", nisam znala da se mogu zacrveniti još jače.

"Nisi me naučio sve što znam. Koliko mi je poznato, tako lijepu djevojku još nisi našao", prišao mu je Sandro te ga zagrlio, "Nedostajao si mi"

Ispričavši se da trebam na WC, ostavila sam ih same da porazgovaraju. Znam da nisam najljepša djevojka na svijetu, ali sam svakako bila najsretnija. Sandro i ja bili smo nerazdvojni već šest mjeseci, u stvarnom svijetu i virtualnom. Bila je to ozbiljna veza, i nigdje se na svijetu nisam osjećala ugodnije nego u njegovom društvu.

Nadam se da tako bude zauvijek, bilo hakiranja ili ne!


Bilješka autorice:

Hej ljudi, ja sam Valentina i ovo je moja prva priča na Wattpadu! Nadam se da vam se svidjela :) Prije godinu-dvije sam kraću verziju iste priče poslala u časopis Ok! te je tamo bila objavljena. Molim vas komentirajte što mislite o njoj! Neće mi smetati ni negativni komentari ;) Ukoliko bude čitatelja, planiram napisati i drugi dio, pa bi mi bilo drago ako biste se razjasnili što mislite o tome. Uživajte, čitajte i maštajte! Pozdrav!

Hakerska ljubavWhere stories live. Discover now