hayatima arabin girmesiyle

16 3 0
                                    

Evet bugün sonun da arabamı alacaktım ve bakıyordum ve bulamadım tabi bu 2-3 hafta sürdü ama buldum ve direk modifiye yaptım ve direk yarışlara basladim tabi küçük yarışlar ama ben biliyordum büyük yerlere gelecegimi biliyorum ve yarışlara devam ediyorum ama çok fazla arabamı yord  -ve babam da yarışlara ara vermemi istiyordu tabi ben de babamın sözünü tutup biraz ara verdim bu süre içinde de arabamı daha güçlü bir performans sa koydum böyle bir zaman gecti. Ve yavaştan yavaştan yarışlara girmeye başladım ha bu arada babam dan da izin aldım ve yarışları kazandım meğer benim adımı ünlü bir yarışçı ya beni. Okadar iyi yarıştığımi söyleyip yarisima gelmiş ve beni izlemiş ve beni takip olarak büyük bir yarışa davet etti ve yarışma için 1 hafta sürdü ve ben okadar araştırma yapıyordum ki babam artık dedi ki bu yarışa girmicen dedi ama ben dedimki Baba belki bu yarışı kazanırsam çok ünlü olabilir im dedim ama babam kararlıydı ve dedi ki bu yarışa girmicen dedi ama ben kararliydim ve araştırma sonucunda bir gerçeği öğrendim meyer babam da eski bir yarışta kaza yaptığı için ayrılmış ama o kazayı da benim yarisacagim adamın babası kazaya sebep olmuş hileyinen ve ben bunu duyunca çok daha sinirlenip bu yarışta o adam i yeneceğim diye aşirir ve gece gündüz çalışmaya başladım ve babam bu olayı oğrendiyimi öğrenmiş ve babam bana dediki seni biliyorum sen bu yarışa girecen ve ben de bu konuda sana yarım edeceğimi soyledi ben kabul ettim ve böylece aralıksız gece gündüz çalışmaya basladik ve o büyük gün geldi cattı o adamla yarisim başladı çok heyecanlıyım ve babam dan aldığım bilgilerle yeneceğim i biliyorum ve onun arabasindaki tüm özellik leri biliyordum ve bir sorun vardı oda benim araba ucu ucuna yakalıyor du ama babamın tuyosuyla yeneceğimi düşünüyorum neyse yarış başlamasını 10 sn kaldı ve başladı aynı anda ve eşit gidiyorduk evet ikimizde aynan turbo kullanıyor duk ve adam arabasını cook zorluyup beni geçti ama ne fayda arabasinin motorundan duman çıktı ve neyseki hemen indi ve adama bişe olmamıştı ama araba yanmaya başladi ve batladi adam sadece sıyrıklarınan atlatti ve böylece yarışın benim kazandığım sayıldı ve böylece yarış larda çok büyük bir alana yerleştim ve böylece hayatımda böyle yüksek ve  yarış hayatımda da büyük bir yere geldim ve böyle hayatıma devam ettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bu bir hızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin