Aşk Yok Olmaktır

124 8 4
                                    

Eģer birini canından çok seviyorsan onun için her şeyi göze alıyorsan ama o seni kayle bile almıyorsa sen o zaman yok oluyorsun demektir. Şayet ben bunu yaşadım halada yaşıyorum ama bunun çözümü kendini efkara vurmakta dertlenmekte değildir. Kendini daha çok ona adayarak onun gözüne girmektedir ki eğer sen bunu yapamıyorsan onun gözüne girmeyi bırak gözünden katlar katlar aşağıya düşmüşsündür. işte bu yüzden aşk yok olmaktır. Eğer birisini kazanmak istiyorsan üstüne gitmek yerine huyuna gitmelisin ki böylece onu kazanabilesin. Eğer o kişi yani sevdiğin kişi başkasını seviyorsa bırak o sevdiğini sevsin sende onu sev eğer üstüne gidersen seninle arkadaşlık bile etmez. Bunu böyle bilesin. Bir pazartesi sabahıydı... O gün okulun ilk günüydü onu göreceğim için çok heyecanliydım. Okula gittim ve onu gördüm, ben onu çok seviyordum biliyordum ki oda beni seviyordu ama ikimizde birbirimize söyleyemiyorduk. Ama ben soylemeye karar vermistim. Artık zamanının geldiğini düşünüyordum ku buradan tasinacaklarmis. Bende soyleyemedim. Ama inaniyordum ki ileride yeniden karşılaşacağız ve çok mutlu olacağız. Aman canım benim ki de bir hayal nasıl olsa o beni unutur bende onu unuturum. diyordum ancak benim hayal dediğim galiba gerçek olacak...

Evet evet bu o onu her zaman tanutim ayni koku ayni yuz ayni ses onu ne olursa tanirim evet be iste vu hayallerim gercek oldu. Ancak bir sorun  var onun yanibda bir erkek vardi.Bunu ona sorduğumda o benim nisanlim dedi. 26 Ağustos tarihinde de düğünleri olacak  benide davet etti yani anlayacağınız benim isteklerim hayal olarak kaldı. Gun gelmişti 26 Ağustos gunuydu onun düğünü vardı benide çağırdı ve ben gittim . Gittigimde tam nikah kiyiliyordu. Sevgilisi evet demisti ve sira ona gelmisti tam evet diyecekti ki

ben dua ederek Allah'a yalvararak iceri girdim ve dualarım kabul oldu.

Aman Allah'ım hayir dedi. Hayır mı olamaz olamaz... işte bu hayallerim gercek oldu ama beni  sevdiğini nereden bilecegim ki...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Yok OlmaktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin