Author's Introdution

7 0 0
                                    

Hi, Hello :) First of all i want to express my love and gratitude to all who want's and the one who's reading my story. Alam kung baguhan palang ako at di masyadong marunong gumagawa ng story, sabi nga nila no one is PERFECT !

We'll do our very best just to give all the readers a best shots .. Yeah hindi ako nag iisa sa labang ito :) hahahaha, just like what i said earlier .. we are new , I HOPE YOU'LL DO LIKE IT :)

-KAMSAHABNIDA

WARNINGS:

*IF MAY WRONG GRAMMAR PLEASE JUST IGNORE IT, SALAMAT.

*MARAMI RING TYPOS ERROR DITO.

*MAY BAD WORDS DIN BUT HINDI MASYADONG LANTARAN.

*MAG U'UDATE KAMI KAPAG MAY MGA MAGANDANG FEEDBACK KAYO ( KAYO KASI INSPIRATION NAMIN ) SA PAMAMAGITAN KASI NG FEEDBACK NYONG NAKAKA HEART ATTACK NAGAGANAHAN DIN KAMING MAG UPDATE.

*HINDI KAMI ARAW ARAW NAG U'UDATE.

*********

THIS IS A WORK OF FANFICTION, NAMES, PLACES, CHARACTERS, BUSINESSES, EVENTS, AND INCIDENTS ARE EITHER THE PRODUCT OF THE AUTHOR'S IMAGINATION. ANY RESEMBLANCE IN TO ACTUAL PERSON LIVING OR DEAD OR ACTUAL EVENTS IS PURELY COINCIDENTAL.

ALL RIGHT RESERVE

NO ONE OF THIS STORY MAY BE REPRODUCE, DISTRIBUTED OR TRANSMITTED IN ANY FORMS OR BY ANY MEANS, WITHOUT THE PRIOR PERMISSION OF THE AUTHOR.

PLAGIARISM IS A CRIME 



Living in Lie'sTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon