1. bölüm

83 17 2
                                    

Korkuyorum babamin beni bırakıp gitmesinden. Korkuyorum bir gün tüm sevdiklerimin benden gitmesinden. Daha anne kokusunu içime çekemeden annemin beni bırakıp gittmesine alışamadim işte.

Yine o ısız mezarliktayim kimse yok ölülerden baska.başim o soğuk tasta. Ağlıyorum iste ağlamak sanki onu bana geri getirecekmis gibi ne yapa bilirim  ki aglamaktan baska.kendimi toparlamaliyım bu gün babamın en mutlu gün çünkü bu gün evleniyo ve  şu 6 yıldır ilk kez bu kadar onu mutlu  görmek beni her  zaman mutlu ettmistir zatten.

Birden cebimim titredini farettim elime aldigimda mira ariyodu.

- efendim mira ben sanan demedimi annemin yanindayken arama diye. (Kizgin ses tonumla.)

- billiyorum arama dedin ama sana biri seninle yarış yapma teklifi sundu.

- kim biliyonmu o çocuk. beni tanimiyo galiba çünkü o yarısı kazanicam hic bi yarısı kaybetmedim ben mira.
( sesim cok hirsli cikmisti ilk kez böyle olmustu)

- ilknur çocuk yurt dısında birinci oluyomus hep napcaz.
(Tedirgin bir ses tonuyla)

- ben bi geliyim oraya tamami grs.

- grs

Anne annecim ben gidiyorum seni seviyorum anne yine kazanmaya gidiyorum ve kazanacam senin için senin için kazanicam.mezarliklardan cikip sim siyah olan motoruma bindim siyah kaskimida kafama geçirdim ve yola çikmaya hazırım motorum marşını açip motoru calıştırdım. Ve artik son gazla yolda ilerliyorum. Rüzgar saçlarimi öyle güzel oksuyor ki yaşayamayacağim duygulari bu motorun üstünde yaşıyorum zatten hayata bi babam,mira,samet.ve selin var zatten kimim yok biliyomusunuz annem yok işte annem yok.

Sonunda  o güzel yolculuk bitti ve ben yarısin yapilacagi yere geldim trübün gibi olan yerlerde bir sürü insan var tabikide ben ilk geldim bu çocuk nerde bee diye etrafa bakinirken sapsarı bi motor önümde durdu siysh kaskli oldu icin yüzü gözukmuyo.bana dondu ve

- ooo sensin demek benim yeni rakibim ins kazanirsin dicem de imkansiz ya sen beni geçemesin cicim.(alaycı ses tonuyla)

- görücez bay ego.
( onu tinlamiyom bille çünkü birinci belli)

- gençler hazırmısınz.

Biz kafamizi sallayip evt dedik ve o bayrakçi kiz geldi (adini bilmiyom o kizin) ve bir iki kere bayragı saladı ben birden gazı kökliyip öne geçtim ve en önde ben varim beni geçmeye çalisada geçemedi ben o yaklasinca sag sol hareketlerle onu önüme gecirmemeye calistim ta ki o bilindik kasık ağrısıyla birden dengemi kaybedim yere moturumla birlikte düştük allahtanki kafamda kaskim vardi öyle olmasa ben bitmistim.

- siktir ya offf neden bu gün geliyon o ego yığınına yenildim kahretmesim ya.
(Kendi kendime mırıldanarak)

Kalkmaya çalışırken sendeleyip tekrar yere düstüm ayagim gercektende cok aciyodu.kafam yerde oldu için hiç bisey göremiyodum taki onum motorunu sesini duyana kadar hemen motordan indi ve benim yanima kosarak geldi. ohhhaaa bu çocuk meteor ya cok yakisikli.

-(elini uzatarak )  sey istersen tutu elim.

- (ona öyle bi bakis attim ki cocuk korktu) yok ya ben kalkarim.

- seyy neden düstün çok güzel ilerliyodun.

Lan ben bunu nasil söyliyim ki regl oldumu soyliyemem ki.

- bos ver dalgindim biraz zatten ondan.( yanaklarim kızarmaya başlamıştı bille)

- peki o zaman.

Diyip beni kucana aldi tabi ben sok ben iptal.

- napiyosun sen.

- sey bu halde yürüyemesin kes ceneni ve tutun yoksa düşücen.

Ona baktim gercektende yakisikli çekici ve karizmatikti dolgun dudaklari ve ela gözler beni bendem alan o toprak kokusuyla karisan sigara kokusu belliki daha yeni sigara içmisti.

- beni süzmen bittimi.

- (utanarak ) sey ne süzmesi canim yok öyle bisey.

- utanainca cok güzel oluyosun be güzelim.

- (tamam artik kirmizinin tonlarina  bürünmeye basladim.). Güzelim demesen sevinirim bay ego.

- benim bi adim var.

- neymis adin pki.

Bana öyle derin bakti ki ona asik olmaya baslamistim bille ben ya ben erkek fatmayim ya ben nasil asik olutum olmam ya zatten bu günden sonra onu bida görmücem ki niye ona bu kadar kendimi kaptiriyim ki.

- ben HAZAR SAYGİNEL.

- bende İLKNUR ATEŞ tanistimiza memnum oldum.

Ama kesin o olmadi adimi duyunca bi sasirdi tamam taninan biriyim ama o kadar sasirilacak bisey yok bence.

- sey bende tanistimiza memnun oldum. Seyy geldik istersen ine bilirsin.

Başimi onaylarcasina salayip onun o güzel ve sıcak kucandam indim. Noluyo bana ya niye böyle oldum ben asik fallan olmam yok  asla asik olmam benim tek bi sevgilim var o da babam.Mira ve selin yanima kosarak geldiler.

-(mira) kizim noldu düstün bisey olmadi demi sana.

- yok kanka bisey olmadi yari yolsa regl oldumda.(bikinlikla söyledim tabi)

-(selin ) yuh şansa bak ya sen olsan kazanmistim bille.

- dogru kazanirdim ama boş ver ya hadi babamim düyününe geç kalcaz gidelim.(fazla ego ya gerek yok)

- (mira) motorlami gitcen?

- evet hadi gidelim.

Üçümüzde motorlarimiza binip evin yolunu koyulduk ama o çocuk bir türlü aklimsan cikmiyor iste ya.

Evet arkadaslar bölümün sonu insAllah begenmisizdir.vote ve yorumlarinizi bekliyorum acik sozlu olabilirsiniz begenmediniz yerleri söyleyin.

ABİ BALDAN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin