2. bölüm

61 15 2
                                    

Medya ilknurun giydi elbise




Şu an makyaj masasinda miranin beni boyamasina izin veriyorum ne yani makyaj yapmayi pek sevmem de yani anormal bi kizim iste. Sade bir makyaj ve şık bir sacla güzel bir elbise ne kadar guzel ola bilirsem oldum iste.

Ve yeni annem ve babam merdivenlerden iniyolar ona anne demem için resmen yalvarda ayse teyze bende anne diyorum.

- oooo kızım çok güzel olmusun.(babam beni süzerek)

- sizde cok yakisikli olusumusunuz babacım.anne sende cok guzel olmusun.

- sende cok güzelsin kızım.

- damat ve gelin siz düyünüze geç kalmak mi istiyosunuz hadi ama.

- tam tam
(Ayni anda.)

Sonunda dügünün olacagi mekana gelmistik dügün deniz kenarinda cok şık bir cafe gibi bi yerde olacakti ben,mira ve selin ilk gelmistik ve bi masada oturup gelin ve damdi beklemeye başlamıştık birden sidetli alkis sesleriye irkildi anladim ki babam ve annem dugun salonuna girmisler.
Ve hemem nikah masasin oturdular.

- siz Ahmet kizi Ayse Sayginel
(Allahim bn bu soyadi bi yerden hatirliyom ama hayirlisi) hastalikta saglikta Azat Atesi kocaliga kobul ediyornusun.

- evetttttttt. ( diye bagirdi yeni cic annem ).

- siz murat oglu Azat Ates Ayse sayginel'i hastalikta saglikta kariliga kobul ediyormusun.

- evet. (Cok kibar babam var ya sadece evet insan bi bagirir evvttt diye ama nerdee )

- o zaman bende sizi karı koca illan ediyorum gelini öp bilirsiniz.(ıyk resmem öpüsüyolar yaa tiskindim. )

Salondan öyle büyük alkıs sesleri cikiyo du ki sanki bi yer fetedilmis gibiydi.  Birden sırtıma degen o sogul ele irkildim.arkama dondumde o toprak kokusuni farettim o burdaydi.

- heyy senin burda ne isin var (saskin bir ifadeyle)

- oo çocuklar tanismisinz.
(Mutlu bir sekilde)

- yoo tanismadik ta noluyo burda.

- bak kizim senin bi kardesin var artik.(dedi babam nee kardesmi yok artik bu mu kardesim bu kaderin benle derdi ne ya.)

- kardes? Bu mu kardes bu ego yığınimi yol kalsin ya ben almiyim.

- hii senisin o malmisin kizim sanki ben cok niyetliyim senle kardes olmaya.(askinda niyeletliyim de bos ver hihi böyle abi bulunmus birakilirmi ya. )

- aman ugrasamam senle ben mira ve selinin yanina gidiyom.

Dur dur kim la bu cocuklar bizim kizlarin yaninda ne isi var yuh resmen yavsiyolar.

- bizimkilier hemende kaynasmislar.
(Sinsi sinsi gülerek)

- ben simdi onlari ayirim bak gör sen.

- hop hop bilader sizin bizim kizlarin yaninda ne isiniz var hadi defolun .

- hazar lan ne bicim kiz bu erkek gibi.(saskin bir ifade vardi ikisinin yüzünde)

- hey mira  samet nerde ya.

- knk onun isi cikmis ingiltereye gittmek zorunda kalmis senden cok cok özur diledi.

Tabi Samet'e kizdim ne demek isi cikti ya o benim kavalyem olcakti o bi gelsin  ben ona gösterim.

-sey bu arada tanismadik ben ATA SONSOZ tanistimiza menun oldum ilknur.

- bende.

- bu arda bende İBRAHİM CAN tanistimiza menun oldum İlknur.

- bende ee bizim kizlarka hemen kaynasmisiz (pic siritis yine)

- evet ya cok tatli kizlar. dedi ibrahim miraya bakarak.

- ooooo havada ask kokusj var galiba gencler.

- aynen ya ne bu samimiyet seviyonuzmu la bibirinizi.dedi ATA.

- sen kendine bak be kiza nasil bakiyon görmuyozmu. Tabi selinden bagaediyolar.

- eee ilknur senin sevgilin varmi ?  Dedi hazar

- ıykk ne öyle vıcık vıcık iliskileri sevmem yani sevgilim yok. Dedim ve meyve kokteyimden bir yudum aldim bu söze karsi hazar bi gevsedi tabi.

- abi senin kiz geliyo.defi an arkama döndüm sarısin mavi gözlü ettegi kıcını zor kapatan bi kiz yanimiza doğru geliyodu.

- şimdi sıctık emi bu asu beni bırakmaz simdi off  offf. Ayrildik diyom anlamiyo kiz ya an- la-mı-yooo of. Bikin bi şelilde o gelen kıza sadece bakti.

- askimmmm seni cok özledim ben yaa.   Hani o işi yapan kadinlarin konusmasi gibi yayvan bi şekilde konustu.

- ya asu askim deme ya ben senden ay-ri-l- dim anladinmi beni? Dedi o öfke dolu sesiyle.

- bu yanindaki kiz icinmi terk ettin beni be Hazar. Ne diyo la bu ne benim icinmi de git be.

- banami dedin asu? Dedim cidiyetle.

- evet sana dedim bayan sürtük. Dedi alayci bir şekilde

- Hazar su sevgilin al ve git babamin dügünunde rezalet cikarmak istemiyom. Dedim sinirli bir sekilde resme bana surtuk dedi ya kahbe ya pis cakma sarisin nolcak.

  Hazar kızı aldi ve gitti.

Ve bölüm sonu insAllah begenmisizidir vote ve yorlamayı  unutmayin....

Seviyorum siziiiiii

ABİ BALDAN TATLIDIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin