...Hayatın akışı sizden aslıdır ,mesela bu həyatda kimçin ve ne için yaşadığındır!..
Amma bizim kızımız ,yine sinirden deliye döndü(!)
Sorunumu ne herşey ,yani "HAYAT"..."Ya anlamıyorum arkadaş bir insan bu kadar mı bahtsız olur?!Ha?Sizinleyim Cennetekiler ve Cehennemdekiler bütün canlı ve cansız lar Allahım bak çok özür dilerim amma ben ne günah işledim de buna katlanıyorum!...HıııII!!OFF..."Ahada delirdi...
Yine döndü dolaşdı ve onu kızları ayağa kaldırarak müdire hanımın ne kadar yalancı ve sahtekarlığını kanıtladığı için yine (yani bundan öncekiler gibi)yatakhaneden atıldı.Şimdiyse önündeki valizlerine bakıyor.
"Aga be, doğru demişler doğru söyleyeni 40-köyden kovduklarını ,tamam belki 40 diyildir de...Amma yinee de kovmuşlar yaniii..."
İşte bu bizim kendi-kendine konuşan ve dünyaya düşman olan(sonradan düşman )kızımız yine sokak larda...
Amma neyseki Bay Han vardı da onun sayesinde bir ev çabucak buldu.Zaten Bay Han Sonyanın bu asi davranışlarını bildiyinden bu yatakhaneden de kovulacağını biliyordu.Bunu bilmek için de, münecim olmaya gerek yok.
Sonyanın bu yılki 5 ve yahud 6-ıncı atıldığı yatakhane, daha ünversteler açılmamış hemde...
Bay Han bu kızın nasıl da ona benzediyini düşünüyordu...
Hayat bu yaşlı çinlidən çok şeyini almıştı..."SONSUZ"-luğa, amma ona hem de bu kızı vermişti.Bay Han bu kız sayesinde müselmanlığı kabul etmiş ve kalbini ALLAH sevgisine açmışdı .Allah ondan sevdiklerini almış bir baş belası vermişti ,geçmişin sisli ve karanlığı günlerinden ne kadar kurtulamasalarda Bay Han ALLAH'ı tanıdıkdan sonra anladıki, ona verilen bu hayatı yaşamalı ve savaşmalı ona bu hayatı yaşamalı ona bu hayatı Allah verdiyse Allah 'da alır....▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
Ve şimdiyse karşınızda tüm kızların haranı SÖHRAB ŞEKİBEYEV o, Azerbaycanlı kendisi kəz kardeşi Uğurla yaşıyor. Aileleri yıllar önce Türkiyeye gelmiş.Sonra bir kazada ölmüşler.Söhrab ve Uğurda burada kalmışlar.Tabii burda başka gerçekler de var....
Söhrab çocukluğunun böyük kısmını yani 7 yılını Azərbaycan da geçirdiyi için . Azərbaycan dilini bilir, Uğurla da öyle konuşurlar bazen...
Söhrab Uğur ve Simay ondan bir yaş kiçik oldukları için lisede kaldılar(gerçek:sınavdan geçemediler)taniş Selçukla bərabər . Bu yıl artıq ünversteye başlıyacaklar.
Söhrab yakışılılıkdan tavan yapmış. Uzun boy ve kasları hele o sarı, kahve bazende aralarda siyahısı tutamı olan saçlarıyla kızları kendinden geçiriyor...
Selçukda öyle sadece saç rəngi falan farklı kendisi de kaç senelerdir Uğura aşık,seviyor.
Söhrab da biliyor.Sonuçda Selçukla kan kardeşi ve Uğura nasıl yanık olduğunu bildiyi için de bir şey söyleyemiyor amma odun kardeşi Uğur bunu daha anlayamadı.Amma yani kız harbi odun abicim!
Simay'sa yani naməlum değer sarı kafa bu üç çatlağın en çatlak ve patlağıdır.
Ve geldik Uğura -Uğurun erkək olucağını sandıkları için adını Uğur koymuşlar .Sonra kız olunca değiştirmemişler ismini ki kızsa n'olmuş adı Uğur olmıyıcak diye bir kural yok ki?Ve doğrusu bu kız deyilde erkek olmalıymış çünki tam bir odundur.Hiç kimseye hatta kendine biler söylemesede Selçukdan hoşlanıyor ve bunu anlaması zaman alacak...
İşte bizim tayfa bu tam kadro böyle şimdi bundan sonrakı maceralara hazırlanın ...
Bölüm geç geldiği için özür dilerim vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İmza:Deli yazarınız M.S