rozběhly jsme se ke dveřím a rychle odemkly dveře a tam už na nás čekala mamka..
Stála tam naštvaná a koukala na nás jako by nás chtěla zabít,měla zamračený výraz a dívala se jenom mě do očí.Nevěděla jsem co mám dělat,nebo co jí mám říct a tak jsem trochu kopla do Káťi jako náznak,aby začala mluvit ona.
K:"mm...my jsme byly venku...ss...se projít"řekla vyděšeně při pohledu na matku
L:"co si o sobě myslíte,že půjdete jen tak ven bez dovolení a mi nezavolaly!!"zakřičela na nás
D:"já jsem ti říkala,jenže ty jsi si všímala jenom Petříka"
L:"nelži"zamračila se
D:"c-co?"podívala jsem se na ní nechápavě
L:"za to,že jste přišly tak pozdě a nic mi neřekly,tak mi odevzdejte mobily a budete mít týden domácí vězení"zařvala
Naštvaně jsem se jí podívala do očí,protože jsem věděla,že jsem jí o tom říkala.Káťa se na ní zamračila a do ruky jí podala iPhone a běžela do svého pokoje.Vytáhla jsem si svůj mobil a podala jsem jí ho do ruky a jen jsem se jí uraženě podívala do očí a odešla.V hlavě jsem si říkala jaká je to kráva,ale mám jí i přes to ráda,ale někdy mě opravdu štve.
Vyběhla jsem schody nahoru a zamířila do svého pokoje otevřela jsem dveře a hned co jsme udělala první krok zakopla jsem o středně velkou krabici a spadla na kolena.D"AU"sykla jsem bolestí
D:"co ta krabice tu dělá uprostřed cesty?"řekla jsem si potichu nechápavě
Podívala jsem se na krabici a pomalu se blížila k ní,když jsem byla u ní pomalu jsme jí otevírala a když jsem jí otevřela uviděla jsem tam svoje fotky s nejlepší kámoškou,sestrou a taky s bývalým klukem a spolužáky..Prohlížela jsem si fotky a někdy mi i slza ukápla,protože už mi všichni moc chybí.Povzdechla jsem si a krabici jsem odložila vedle skříně.Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu a jenom jsem přemýšlela nad těma klukama,které jsme dneska s Káťou potkaly.Honza byl moc milej a Štěpán byl taky fajn,ale třeba je ještě někdy potkáme.Po chvíli jsem se unavila a usla."Crrrrrrr"
A už je to tady novej den a ještě ke všemu nová škola.
Nemám ráda seznamování se s lidmi ve třídě,přijde mi,že mi dlouho trvá,než zapadnu do společnosti a to stejný má i Káťa.
Sedla jsem si a chvilku jsem se jen tak rozhlížela po pokoji,pak jsem se rozhodla že si půjdu opláchnout obličej a pak se půjdu nějak obléct.Šla jsem do koupelny a vzala si zelený kartáček,propláchla si ho vodou a nanesla na něj pálivou pastu.Zašla jsem si čistit zuby a po chvíli do koupelny vtrhla i Káťa.K:"čus"pozdravila mě s úsměvem a propadla modrý kartáček.Kartáček přistrčila ke mě a tak jsem jí na něj dala trochu pasty.A tak jsme si vyčistily zuby a po té jsem si šla vybrat nejhezčí Outfit.
D"Sakra..co si mám vzít na sebe"
Vyběhla jsem z pokoje a běžela ke KátěD:"Káťo?Pomoc nevím co si na sebe mám vzít!"zakřikla jsem
K:"mám stejný problém" podívala se na mě
Šla jsem radši do pokoje a vytáhla jsem tenhle Outfit:
Byly to džínové kraťasy,černý croop top a červená košile okolo pasu,černé teniskyTady: