H5

9 1 0
                                    

Toen hij de deur sloot trok ik snel mijn korte broekje aan met een los shirtje. Ik heb er helemaal niet meer bij nagedacht dat Jake er nu is. En aangezien ik alleen deze korte broekjes heb moet het er maar mee door. Toen ik de deur opende zag ik Jake liggen, zonder shirt. Ik staarde, lang. Hij had het door maar het boeide hem niet. "Riley ga je nog iets anders doen als naar mij staren?" Vroeg hij na enige tijd en hij knipoogde. Het bleef nog een lange tijd stil. Ik propte mijn was in de wasmand en Ik staarde weer. "Hij is zo..." zei ik blijkbaar hardop. "Ik ben wat?" Vroeg hij met een grijns. Ik besloot het te negeren en liep terug naar mijn bed. Voordat ik het weet pakte hij me aan mijn heupen. Ineens was ik heel dichtbij. "Ik ben wat?" Vroeg hij weer. "Omdat je het zo aandringt je bent hot Jake, echt hot" grapte ik een beetje, maar ik meende het wel. Zijn kaak verstrakte, netzoals zijn greep om mijn heupen. "Heb ik iets verkeerds gezegt?" Vroeg ik terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst liet rusten. "Nee nee nee, Riley ik ben gewoon verbaasd." Zei hij vlug en pakte mijn kin zodat ik hem kon aankijken. Ik keek heel diep in zijn ogen. En hij in die van mij. Ik leunde iets naar voren om hem te kussen, maar hij trok terug. Ik maakte me meteen los uit zijn greep. "Um ht spijt me." Zei ik zacht. Ik liep heel rood aan, wat goed te zien was. Mijn eerste kus is zojuist afgewezen. Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken dus draaide me om. "Riley luister" zei hij. "Nee Jake, jij voelt gewoon biks voor me, t is wel duidelijk" zei ik weer heel zacht. Hij liep naar me toe en pakte mijn hand. "Riley ik wou alleen vragen of je zeker wist wat je voelde" zei hij. Ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik probeerde weg te kijken maar het lukte niet. Ik wist heel zeker dat ik iets voor hem voelde maar wat? Wat betekent dit gevoel? Lust, liefde of is dit gewoon door de wijn? Het laatste streepte ik al weg. Hij zag dat ik nu over mezelf twijfelde. "Riley.." zei hij zacht maar ik onderbrak hem "ik weet niet wat ik voel, ik heb me nog nooit zo goed en fijn bij iemand gevoeld. Ik weet niet wat 'het' gevoel is of hoe het voelt. Maar ik ben er zeker van, echt, dat ik dit wil proberen. Mijn ogen waren waterig, hij zag dit. Het was een tijdje stil. Hij pakte een plukje van mijn haar en veegde dit achter mijn oor. Ik keek hem heel lang aan. Hij leunde naar mijn oor en vroeg nog 1 x "weet ie het zeker?" Ik keek naar zijn lippen en weer terug. "Ja Da costa heel zeker" glimlachte ik. En hij kustte me. Ik voelde hoe zijn tong de mijne streelde. Ik kon niet meer stoppen ik wou meer, maar dat kan ik niet. Ik haalde mijn hand door zijn haar. Ik voelde zijn handen me steviger vastpakken. Heb ik dit al die jaren gemist? Of is hij de ware? Ik heb geen tijd voor vragen. Ik zit hier nu alleen, in een kamer, met de knapste jongen die ik ken. Laat ik nu even genieten van dit moment. Hij leunde weg om even op adem te komen, daarna staarde hij me emotieloos aan. "Riley... ik..." zei hij terwijl hij achterover ging zitten op mijn bed. "Ik... het spijt me" zei ik toen ik opstond en aan mn nagels plukte. "Nee Riley, wat doe je nou." Zegt hij verbaasd. "Ik wou je vertellen dat ik het ook wil proberen." Zei hij er direct achteraan. Ik draaide me om en keek in zijn ogen. "Geen spelletje" vroeg ik hem zacht. Terwijl ik naar de grond keek. "Kom hier" zei hij. Ik liep naar hem toe en hij trok me in zijn armen. "Riley je laat me iets voelen wat ik niet vaak gevoeld heb, weet je dat?" Zei hij tegen mijn hoofd aan. Ik gaf antwoord door hem steviger vast te pakken. Ik zat op zijn schoot na enige tijd en probeerde uit zijn greep te komen. Ik keek weer naar zijn lippen, die nogsteeds iets roder waren door de kus. Ik besloot hem nog eens te verleiden. Ik leunde naar zijn kaak en plaatste er kleine, zachte kusjes op. Helemaal tot aan zijn lippen. Ik voelde hoe hij van me genoot. Maar toch moest ik nu gaan slapen. "Jake ik heb morgen pas lessen om 1 uur, maar ik wil eigenlijk gaan slapen" zei ik gapend. "En als we dit gaan proberen, dit tussen ons 2.. um" stotterde ik. "Je bedoeld te zeggen een relatie" grijnsde hij. "Ja dat, wil ik het wel rustig aan doen" ik staarde diep in zijn ogen. "Alles voor jou" en hij plaatste een kus op mijn voorhoofd. Ik ging onder mijn dekens liggen en hij kroop erbij. Hij pakte me in zijn armen en viel in slaap met zijn hoofd op mijn schouder. Om 9 uur precies ging zijn wekker, hij wou samen gaan ontbijten en nog naar de hal om een nieuwe kamer aan te vragen. "Ik ben onder, maak je maar vast klaar voor straks" zei hij sneller dan verwacht. Hij plaatste een snelle kus op mijn mond en verliet de kamer. "Okeee" zei ik verbaasd tegen mezelf. Ik pakte mijn makeup en deed mijn haar. Het was 25 graden dus ik besloot een zwart kort broekje aan te doen met een licht roze croptop. 15 minuten later werd er aangeklopt. "Is open" schreeuwde ik. Ik was mijn schoen aan het strikken toen Jake binnen liep. Jake bleef staan en staarde totdat ik kuchte. "Je ziet er prachtig uit" mompelde hij terwijl hij rood werd. Ik lachte en keek naar de grond. Hij liep naar me toe, pakte mijn kin vast en zoende me gepassioneerd. Ik wist niet wat hij met me deed, maar het voelt zo goed.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The new studentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu