Ahhhhh. In sfarsit m-am odihnit si eu bine pentru ziua de azi, cu toate ca sunt imbracat. Heh, macar partea buna e ca numai trebuie sa ma imbrac din nou. Ma trezesc ca de obicei la ora 6 dar de data asta trec peste dezmortirea de dimineata. Am facut destula dezmortire ieri cand am alergat. Ma duc la bucatarie iar, sa vad ce e de mancare. Deschid usa frigiderului crezand ca voi gasi ceva inafara de paine cu unt....Gasesc numai untul. Painea s-a terminat si ghiciti ce. Tot eu trebuie sa cumpar paine. Offfff ce viata! Ce mi-as dori si eu o menajera care sa aiba grija de lucrurile astea dar nu am destui bani nici sa ma intretin pe mine.
Pana la urma ma duc la buticul de la colt ca sa iau paine. De data asta am avut fix ca sa nu ma jecmaneasca si am gonit VICTORIOS spre casa cu doua pungi pline cu paine.
Mi-am facut micul dejun imediat si am plecat nu inainte de a o trezi pe mama cu un scurt Menuet.
Am ajuns intr-un final si la scoala. De data asta mi-au venit elevii, mai exact cvartetul. Ne-am desfasurat orele cat de cat ochei DAR UN NECIOPLIT nu si-a studiat si a dat peste cap tot cvartetul. Eu de fel sunt rusinos dar totusi i-am zis sa isi studieze....asta uitandu-ma in pamant pentru ca nu ma descurc la contactul vizual. El mi-a zis ca si-a studiat dar nu cat trebuia. Macar a avut curajul sa recunoasca!
Dupa o ora jumate, cursul s-a terminat. Peste un sfert de ora avea sa imi intre pe usa alta grupa..Tot cvartet si ei, DAR DEODATA in toata scoala SE AUZII :
-Iesiti toti afara!!!!! E o simulare de incendiu. IESITI TOTI AFARA ACUM!
Am iesit numaidecat. Ajuns afara, am vazut un spectacol pe cinste cu pompieri DAR greul abia acum incepea. Vedeti voi....eu nu prea am prieteni profesori. Nu prea ma bag in seama cu ei si de data asta eram toti adunati elevi si profesori deopotriva in curtea scolii. Nu voiam sa vorbesc cu nimeni de incidentul acela de ieri. Poate cineva o sa rada de mine!Mi-am tras palaria mai pe frunte si am mers in pas grabit spre magazinul scolii sperand ca am sa scap de aceasta pacoste. In magazin, era doar vanzatoarea. OHHH, slava cerului. Totusi nu puteam sa stau in magazin fara sa comand nimic. Doamna se uita la o emisiune foarte interesanta pe antena 1 .. Mireasa pentru fiul meu sau ceva de genul. Sincer va spun, a inceput sa imi placa si mie asa ca am comandat un SENVISI gustos. Iarasi nu am avut sa ii dau fix cati lei trebuia, deci mi-a dat teapa. Nu am mustacit totusi pentru ca putea sa ma dea afara numaidecat din magazin si atrageam toate privirile de afara. Am luat senvisiul cat de gentil am putut si am muscat din el in timp ce amandoi ne uitam la acea emisiune. Totusi, nu poate fi mereu numai bine..Ghiciti ce. A bagat reclama!!! In timpul reclamelor doamna m-a intrebat ce mai fac si de ce sunt asa tacut. In sinea mea ma gandeam...
-Daca o sa vorbesc cu dansa poate o sa inteleaga ceva gresit si apoi ma va acuza la director pentru acel lucru iar apoi voi fi dat afara din scoala si voi atrage batjocura asupra numelui meu si al tatalui meu.
Eu abia mancasem un sfert din acel senvisi asa ca aceea a fost singura mea scapare. Mi-am indesat tot senvisiul in gura imediat cand m-a intrebat si i-am zis ca mananc si ca nu pot vorbi cu gura plina. E o chestie de principiu. Doamna a inteles pana la urma si dintr-un oarecare motiv a sunat o prietena.
VICTORIEEEEEE. Nici astazi nu m-a tras nimeni de limba! Sunt un adevarat GENIU.
Peste vreo doua ore, am iesit din acel magazin si am auzit din auzite de la toti oamenii ca nu se mai face nici o ora. AM plecat dezamagit spre casa tarsaindu-mi picioarele. DAR HEI.. Nu am fost singurul care nu a facut ora. Toti profesorii nu au facut ora. Hahaaaa.
Nu ma poate acuza nimeni astazi! Dar ma poate acuza de ieri. O, vai...Mai bine ma grabesc DAR nu inainte sa trec pe la biserica. A trebuit sa ma spovedesc la preot pentru pacatele ce i le-am spus mamei atunci cand a venit vorba de .. Ehhhhh.. nici nu pot sa spun. De incultura aia cantata.. Asta ar descrie cel mai bine. Totul bine si frumos. Am iesit de pe usa bisericii fericit si am simtit ca mi s-a luat o piatra de pe inima. Am ajuns acasa pana la urma si am inceput sa cant studii de Dancla pentru incheietura. Nu a durat mult, pana am obosit asa ca am deschis televizorul si am dat pe TeleEnciclopedia. Pana la urma am semi-adormit cu televizorul pornit..VOI REGRETA MULT ACEST LUCRU SI VOI AVEA REMUSCARI PROFUNDE. Poate o sa ne taie curentul!!! Sau mai rau. Poate o sa mi se formeze un tic si va fi ca un viciu sa stau cu televizorul pornit mereu. NU! Nu pot sa ma las prada acestui lucru. O sa tai cablul ca sa fiu sigur dar nu acum. Sunt prea obosit iar noaptea este un sfetnic bun.
NOAPTE BUNA MIE!
CITEȘTI
Viata mirobolanta a lui Viorel
HumorAceasta carte este un pamflet si caricaturizeaza viata unui violonist fanatic (profesor). Lumea este vazuta din perspectiva lui. Ceilalti oameni il considera un ciudat dar el nu isi da seama. Sper ca o sa va placa.