Strážce

603 13 5
                                    

Ahoj, tak jsem tu po dlouhé době zas. No, ne že by na Wattpadu nebylo dost zajímavých příběhů, ale já nějak ztratila touhu číst. Jenže už delší dobu na mě vyukoval příběh, který jsem měla rozečtený a popravdě mě nijak zvlásť nezaujal. Důvod? Hlavní hrdinka je tak strašně moc dokonalá, že se cítim jako mudla, protože mám plno chyb a všichni po ní šílí a milujou ji. (Já vím, zatím špatné hodnocení, ale....) Jenže ten příběh byl prostě všude, kam jsem klikla. Jako by mě volal/lákal/ pronásledoval? To je fuk, takže i přes svou lenost koukat na písmenka a vnímat je, jsem na něj klikla a začala ho číst. Woala, já ho dočetla! A bacha, on vůbec není spatný. Dokonce jsem byla schopná mávnout rukou nad tou dokonalostí hlavní postavy. Na autorčinu prvotinu dost dobré. Neříkám, že bez chyb a některých věcí, které mi neseděli, ale každý mamé svou prvotinu. Já se na tu svou radši už ani nedívám.

Autorka má docela rozvynutou slovní zásobu, jen molokdy jsem si všimla opakování slov, což je fajn. Čte se to velmi pěkně a neztrácíte se v textu, nebo v ději. Vše na sebe hezky navazuje, Takže dějová linie - dokonalá.

Pocity- asi největší přednost, kterou se autorka může chlubit. Vážně moc pekně zpracované, nejprve hlavní hrdinky a potom i hrdiny. Obě pohlaví jsi zvládla skvěle. Co se mi moc líbilo, bylo, že šlo o Akční příběh a našla jsem ji tam. Už jsem narazila na Akční přiběhy, který s ním neměl nic společného a zas si s ní autorka skvěle pohrála, ale romantici nezoufejte. I láska se v příběhu vyskytuje.

Takže shrnuto potrženo:

Byla jsem blbá, že jsem to nepřečetla hned na poprvé.

představuji Vám příběh - Strážce od KikinaRaskovazmínit uživatele

ZA LEPŠÍ WATTPADKde žijí příběhy. Začni objevovat