12• 《The End》

839 124 172
                                    

Ne.. Ne yani.. B-buraya kadar mıydı.. Bitti mi şimdi.. O koskoca aşk.. Sana olan aşkım..

Botum.. Canım botum.. Benim biricik, güzel.. Kahverengi botum..

Daha seni doya doya sevemeden, koklayamadan, öpemeden.. Gittin mi yani..

Acaba şimdi cennette kimin ayaklarındasın.. Mutlu musundur orda? Beni mi bekliyorsun yoksa..

Nasıl olur.. hala inanamıyorum..

Tam hatırlayamıyorum bile.. Belki de hatırlamak istemediğim içindir, kim bilir..

Hatırladığım tek şey çöp kamyonunda ezilişindi.. Ve tabiki Jimin ve Taehyung'un kahkahaları..

Özür dilerim botum.. Onlara engel olamadım..

Ben uyurken seni yanımdan almışlar ve çöpe atmışlar.. Daha sonra bunu öğrendiğimde yanına koştum. Seni kurtaracak ve doya doya sarılacaktım.. Belki de sevişecektik..

Jimin ve Taehyung bir katil. Aşkımı öldürdüler, seni öldürdüler.. Onları cezasız bırakmayacağım..

Beni unutma oralarda. Olur mu? Beraber yaşadığımız her şey bir anı olarak kalsın sende. Çünkü ben anılarımızı hep yaşatacağım...

Seni seviyorum botum. Ve sonsuza kadar da sevmeye devam edeceğim. Hoşçakal botum.. Cennette kavuşuncaya dek beni bekle...












SONUNDA ŞU SAÇMA SAPAN FİC BİTTİ AMK NCLSIRUKSNXOWHROSBDKWORJSKXJOWHROWJDMWOJRLWNDKS OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER MCOSKFJWKNDOWHRKSND

I Love You//JungBotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin