Dzień minął mi spokojnie bez żadnych wymówek musiałam rano wstać do szkoły wiec zeszłam na dół zjadłam coś na śniadanie. Potem ubralam na siebie czarne spodnie z dziurami,czerwoną koszulkę i uczesalam się w kitka. Ubralam kurtkę i buty po czym krzyknęłam do mamy -Mamo ja już wychodzę do szkoły!-i po prostu wyszlam sobie.
...
Jest godzina 19:59 wiec mój tata oraz bratem jadą do miasta po moją mamę i będą gdzieś za godzinę ja zostałam sama wiec bez zastanowienia chciałam sprawdzić czy to całe ,,wywoływanie ducha" jest prawdą- no zobaczymy sobie czy się uda- wzięłam pierwsze lepsze kilka świeczek z półki zgasiłam telewizor i światło i zaczęłam mówić -Jeśli w tym domu są jakieś duchy proszę chodzcie do mnie- powiedziałam tak chwilę otworzyłam jedno oko i.......nic Hah wiedziałam ze to sciema. -Jakoś każdy mówił że tylu osobom udało się ducha wywołać Hahaha śmiechu warte - poszłam włączyć telewizor i zapalić światło. Chciałam jeszcze zgasić świeczki ale słyszałam tylko dziwny szum i świeczki zgasły. Uznałam po tym szumie ze to przeciąg. Poprzestałam po sobie i do domu weszła mama,tata i Nick.
-Mamo wiesz co?
-Nie ale pewnie zaraz mi powiesz
-No bo ja próbowałam wywołać sobie ducha i wiesz co wyszło?
-Nie i nie chce wiedzieć .
-No dobra to już ci powiem. Nic nie wyszlo. A najlepsze jest w tym to ze ja się tego bałam Hahahahahaha
-Słuchaj nie powinnaś była tego robić bo gdyby to zadziałało to miała byś poważny kłopot. Nie za każdym razem wyjdzie ci dobry duch czasami możesz wywołać demona. Wiec proszę cię nie rób tego więcej ostrzegam cię. Skat wiesz ze go nie ma może jest ale czeka na moment żeby zaatakować.
-Dobrze obiecuje ze juz tego nie zrobię
-Ja myślę. Jestes dopiero w 6 klasie musisz sie uczyc.
-Okej...
Po wykonaniu moich czynnosci wieczornych poszłam sie położyć spać. Po tym co powiedziała mi mama nie mogę zasnąć boje sie ale muszę sie wyspać jutro dopiero wtorek a ja sie czuje jakby był czwartek nic sie groznego nie dzieje narazie.
Hej kochani to moja pierwsza książka wiec przepraszam za wszelkie błędy ortograficzne. Rozdział będzie dodawany we wtorki i piątki. Pa ❤❤❤❤💩💩
CZYTASZ
A Kuku Kochanie
RomanceHej a jednak prawdziwa miłość istnieje czasami warto zrobić coś głupiego dla miłości zobaczcie sami