Oké. Vandaag is de dag... Ik ga veranderen! Ik kijk naar mijn telefoon want ik heb een rooster. Oké is even kijken...
Dagrooster:
1. Kapper
2. Kleding
3. Make-up
4. Dat was het🙈Oké eerst naar de kapper. Ik ga mijn haar blauw verven omdat ik dat echt super mooi vind. 'Hallo kan ik u helpen?' 'Uhm ja ik heb een afspraak gemaakt. Ik ben Kyra Heart.' 'Oké is goed komt u maar mee.' Ik volg de vrouw en ga in de stoel zitten. Eerst wordt mijn haar een beetje gewassen en daarna geverfd. De vrouw is aardig en ik ben met haar een beetje aan het praten. Het is nu een half uur later ongeveer en ik kijk in de spiegel. Wow! Ik vraag of de vrouw een foto van mijn haar wil maken en dat wilt ze. Ik die mijn haar in een staart en ze maakt een foto. Super. Mooi!
Ik betaal de vrouw en ga naar clothez. Is even kijken. Wat wil ik hebbe... 'Goedemiddag kan ik u helpen?' Ik schrik en kijk de vrouw aan. 'Ja ik uhm ben op zoek naar kleding wat in de mode is.' De vrouw grinnikt en pakt me vast aan mijn arm en sleurt me mee. Okayy.... Omg. Zo. Veel. Kleren!
Ik kijk wat naar de kleren en de vrouw pakt wat setjes. Het is allemaal heel mooi! Okay welke kiezen jullie?🙈
~
1.~
2.~
3.
Ik heb wat leuke kleren gekocht en ga er zeker nog is heen. Nu is het dan tijd voor de make-up. Ik loop de winkel binnen en kijk mijn ogen uit! Nog even en ze vallen uit mijn kassen. Wow! Ik koop alles wat ik nodig heb en ga maar huis. Ik make-up mezelf even en gebruik de helft niet eens...🙈 Het resultaat:Ik heb er heel lang over gedaan om naar tutorials etc te kijken op YouTube. Ik haal het eraf en ga slapen.
JE LEEST
From nerd 2 beauty
Teen FictionGAAT VERDER OP @lisettetjuhhh Kyra is een netjes opgevoed meisje met goede cijfers op school etc. Oftewel volgens iedereen een: Nerd... ~ Kyra wordt gepest en hoort eigenlijk nergens bij. Op een dag neemt ze een besluit: ik ga veranderen!