4ο κεφαλαιο

283 24 1
                                    

Αναφορά σε βιασμό

Εχω γυρισει σπιτι με τις σκεψεις μου συνεχεια στον Κωστα και στο "στοιχημα" που εβαλα με την Αννα αλλα στην πραγματικοτητα το εβαλα με τον εαυτο μου.

Δεν πρεπει να ερωτευτω και ειδικα αυτον.. Η ειναι πολυ αργα?

Μα πως γινεται να ειναι ηδη αργα?

Οκ ειναι γοητευτικος εχει λακακια και υπεροχες γωνιες που σκοτωνουν..ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ!

Είναι ένας γάιδαρος και ο κλασσικός μαλακας του σχολείου που το παίζει κάποιος και εγώ δεν γουστάρω τέτοιους.

Λοιπον αυριο ειναι η δευτερη μερα μου στο σχολειο οποτε μαθηματα δεν εχω να διαβασω.

Αφου ανεβηκα στο δωματιο μου χωρις να χρειαστει να χαιρετησω κανεναν αφου οι γονεις μου ηταν δουλεια και ο αδερφος μου εξω.

Εβγαλα τα ρουχα μου , γεμισα την μπανιερα με νερο -στο προσωπικο μπανιο του δωματιου- και το αφρολουτρο με ενα υπεροχο εντονο αρωμα.

Απευθειας βυθίστηκα μεσα στο υπεροχο ζεστο νερο που αγκαλιασε αμεσως το σωμα μου.

Περασε μια ωρα με τις σκεψεις μου να φευγουν απο το μυαλο μου εχοντας για συντροφια την ηρεμια και την γαληνη της στιγμης.

Ειδα το κινητό μου και παρατηρησα πως απο 2ηωρα που ηρθα σπιτι πηγε 3και μιση.

Βγηκα φορωντας το μπουρνουζι μ και σταθηκα μπροστα στην ντουλαπα για να δω τι θα φορέσω

Εβαλα κατι απλο αφου σε λιγο θα αρχιζα να ετοιμαζομαι για το κλαμπ

Και πηγα μεσα στο μπανιο ξανα και στεγνωσα τα μαλλια μου

Κατέβηκα στην κουζινα και αφου εφαγα ανοιξα το κινητό μου και είδα οτι εχει παει 5 πραγμα που σημαινει οτι εχω λιγοτερο απο 3 ωρες για να ετοιμαστω!

Ετρεξα απευθειας πανω και σταθηκα παλι μπροστα στην ντουλαπα ψαχνοντας τι θα φορεσω

Εκανα κυριολεκτικα ενα μισα ωρο και παρα πανω μεχρι να επιλεξω τι φορεμα θα βαλω δημιουργωντας μια στοίβα με φορεματα πανω στο κρεβατι λέγοντας πως θα τα μαζεψω μετα οπως παντα.

Τελικα επελεξα να βαλω ενα κοκκινο φορεμα

Τελικα επελεξα να βαλω ενα κοκκινο φορεμα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
"New Start"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora