1.

928 39 6
                                    

Justin's P.O.V.

Pogledao sam u publiku.Tamo je bilo na tisuće ljudi koji su vrištali moje ime.Nasmijao sam se svojim fanovima i iskoristio poslijednji dijelić snage iz moga glasa kako bih im rekao posljednje riječi prije odlaska sa stagea.
''I LOVE YOU NEW YORK''. Viknuo sam u mikrofon a zatim sišao sa stagea,smijući se mojim Belieberima.Nisam mogao dočekati odmor.Neki od vas vjerojatno znaju da ja imam lošu povijest vezanu za staklena vrata.Ne znam jednostavno,da li su previše očišćena ili sam slijep.Zaletio sam se u jedna prošli tjedan ali,bol je još uvijek tu.Šlag na vrhu je prehlada koja me je uhvatila prije nekoliko dana.Polako odlazi,ali sam ja još u lošem stanju.

''Kako se osjećaš?'' Upitao me Scooter davajući mi bocu hladne vode.Otvorio sam bocu i ispio sve u roku par sekundi.Uzdahnuo sam gutajući kockicu leda koja mi je kliznula niz grlo. ''Osjećam se kao govn-''Odgovorio sam mu grubo.
''Pazi na riječnik,dečko''- dobacio mi je Alfredo prolazeći pokraj mene. ''Ne želim čuti da tako govoriš''. Rekao mi je Usher tapšajući me po ramenu.
Zakolutao sam očima i bacio se na kauč pored. Grlo mi je pomalo postajalo vruće.Slina mi je došla na usta.Znao sam što će se dogoditi pa sam potrčao do najbliže kante za smeće,pokušavajući održati usta zatvorenima.Nisam mogao pronaći nijednu pa sam samo otrčao vani.

''Evo i večere''.Promrmljao sam do najbližeg izlaza.Širom sam otvorio vrata pa sjeo ispred.Hladan zrak me 'udario' u lice sušeći mi znoj sa čela.Ponovno mi je došlo zlo.Disao sam polako kako bi se moj topli dah vidio u zraku.Opustio sam se jer sam znao da je najgore završilo.

''Ow''.Netko je promrmljao sa druge strane vrata.Nagnuo sam se preko i zapazio curu vjerovatno oko 17-18 godina.Zapala mi je za oko,'tjerajući' me da se jako zagledam u njene kvalitete.Bila je preplanula,a oči su joj stvarno svijetlile u mraku.Bile su tamno-zelene boje.Usne su joj bile svijetlo-crvene ,zbog hladnoće vani.Gledao sam ju kako trlja čelo,shvaćajući kako sam ju ja očito udario otvarajući vrata.

''Jesam li te udario?'' Upitao sam je.Sišao sam niz stepenice držeći se za ogradu.Kimnula je pokušavajući uhvatiti ravnotežu ali je ponovno pala.

''Žao mi je.Uđi unutra.Hladno je vani''.Pristojno sam joj rekao,pokušavajući se iskupiti za svoju grešku.
Nudio sam joj pomoć ali ona nije prihvaćala ništa od mene.Ipak smo ušli unutra,što je izazvalo da sve oči u prostoriji budu uprte u nas.

''Uh,mogu li dobiti vreću leda,slučajno sam je udario''.Zamolio sam Scootera vraćajući pogled na curu.
Scooter je otišao po vreću leda.

(U međuvremenu)

''Kako se zoveš?'' Pitao sam je. ''Ou,ja sam Kelly. Ali svi me zovu Kells pa možeš i ti.
-Govorila mi je zaustavljajući se jer je bila jako stidljiva dok je govorila.
Kelly-ni obrazi su tada malo pocrvenili,a ja sam se na to samo nasmijao.-Scooter joj je donio led koji je polagano prislonila na čelo.

''Pa Kells…Oprosti što sam te povrijedio''.-Ispričao sam joj se nadajući se da će isprika biti prihvaćena.
Kimnula je glavom i dodala ''Mah,nije to ništa.Isprika prihvaćena''. Imaš li mobitel,moja baterija je gotova -.-'' ? Pitala me dok je provjeravala svoj.

Šnjuvao sam po sobi tražeći mobitel.Davajući joj mobitel,lagano se nasmijala pri čemu je izgledala kao anđeo.Imala je valovitu tamno plavu kosu koju je u trenutku zabacila iza dok je držala mobitel.
Gledajući u njeno lice primijetio sam da je bila prava ljepotica.Očito je da bi se istaknula u gomili cura.
''Yo,možeš li me pokupiti?.Vani je stvarno hladno a ne da mi se ići pješke na ovome vremenu…i u ovome stanju.Upitala je podignuvši pogled na mene dajući mi do znanja da sam ja to neko 'stanje'.
Lice joj je izgledalo zabrinuto nakon odgovora.''Ne možeš li samo doći?''.

Stao sam iza kauča na kojemu je ona sjedila,dok su se svi pripremali otići.
''I can take you home''. Šapnuo sam joj,nježno dodirujući njene obraze.Smješkajući se zavodljivo.
Polako se odmakela.''Znaš što?.Ostani tu.Imam ja prijevoz''.Rekla je glasno u slušalicu.

''Ouch,tko je to bio? Ne bih volio biti taj tip kojega si upravo odbila.Rekao sam to u nadi da ću je opustiti.''To je bio moj stariji brat''.Odgovorila mi je.Što me natjeralo da se nasmijem više nego što sam već bio nasmijan.

Alfredo's P.O.V.
''Ajde Justin,vozač je ovdje!''.Viknuo je Alfredo sa ulaza.Okrećući se primijetio je Kelly.
''Ups,nisam znao da se 'povezujemo' sa fanovima''.Našalio sam se tjerajući Kelly na kikotanje.
''Nisam fan''.Dodala je.Justin je čuo što je rekla pa je dodao. ''I,ne 'povezujem' se sa fanovima idiote''.
Promrmljao je.''Krenimo''.Rekao je Kelly mršteći se zbog onoga što je rekla.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

She's who I want.Where stories live. Discover now