You Changed My Life ~ chpt 1(intro) ~

130 4 1
                                    

Denne historien er om 16 år gamle (Yn). Hun starter på ny skole i Skien, hvor hun møter 16 år gamle Jonas. Ja. Jonas Fossum.

Litt om (Yn);

Hun ble født 1.August 1997. Hennes bestevenn heter Martine. (Yn) & Martine har vært bestevenner hele livet. Martine er 1 dag eldre enn (Yn), og foreldrene dems er bestevenner. (Yn) elsker å spille håndball & å skate.

(Yn);

Jeg våknet sakte om morgenen. Denne dagen hadde jeg gruet meg litt til, men likevel gleder jeg meg. Det som er synd er at jeg måtte flytte langt fra Martine.. Jeg sukket og reiste meg sakte opp fra senga. Jeg gikk langsomt inn på badet og skrudde på dusjen. Jeg kledde av meg, så gikk jeg inn i dusjen.

Jeg gikk ut av dusjen igjen og tok et håndkle rundt kroppen min, og et rundt håret. Jeg gikk ut på rommet og bort til kleskommoden min. Jeg fant frem neon rosa undertøy og tok det på. Jeg fant en high waisted shorts og en lyse rosa cami. Jeg tok det på og toppa looken med en ola jakke. Jeg gikk inn på badet og rettet håret mitt. Når jeg var ferdig, sminket jeg meg lett.

Jeg tok iPhonen fra nattbordet og putta den i baklomma. Jeg gikk ned trappa og inn på kjøkkenet. "God morgen (Yn)." Sa mamma med en glad stemme. Hun har vært mye blidere de siste dagene.. Hmm.. "God morgen." Mumlet jeg og gikk til fruktskålen vi hadde stående på kjøkkenbenken. Jeg tok et eple og spiste av det. "Er du spent?" Spurte mamma og satte kaffekoppen sin på benken. "Både og.." Mumlet jeg og spiste litt. Jeg var ikke den mest pratsomme personen som finnes..

Jeg gikk inn på skolen og så meg rundt. Det var mange personer her... Jeg følte øyner i nakken min, og gutter som sjekket meg ut. Jeg gikk mot klasserommet jeg skulle ha og satte meg på en ledig plass helt bakerst. Jeg sukket og så meg litt rundt. Jeg så mot døra, og en kjempe kjekk gutt kom inn døra. Han så på meg og ga meg et lite smil.

Jonas;

Jeg gikk med venna mine inn i klasserommet og så en nydelig jente. Hun må være ny, for jeg har aldri sett henne før. Jeg ga hun et lite smil og satte meg på en plass i midten. Jeg kikket bak på henne et par ganger. Det var noe med henne som fikk meg til å føle meg.. Merkelig.. Sommerfugler i magen og alt det der..

(Yn);

Jeg fulgte ikke særlig godt med egentlig. Skoleklokka ringte, og alle sammen skyndte seg ut. Jeg reiste meg opp og tok veska mi over skulderen. Jeg gikk bort til skapet mitt og la bøkene inn.

Skolen var ferdig og jeg var på vei hjem. Jeg bodde ikke så veldig langt unna skolen, så jeg gikk. "Vent!" Hørte jeg en stemme rope, noe som fikk meg til å snu meg. Det var han gutten. "Hei." Sa han og smilte et perfekt smil. "Hei." Mumlet jeg og smilte litt. "Jonas." Sa han og så på meg mens vi gikk. "(Yn)." Sa jeg og smilte litt. "Pent." Smilte han og gikk ved siden av meg. "Altså, du trenger ikke å snakke med meg." Flirte jeg og så på han. "Jeg trenger ikke nei." Sa han og fortsatte å gå med meg. Jeg smilte litt til han. "Så, hvor bor du?" Spurte han. "Rett her borte." Sa jeg og ga han et lite smil. Vi runda et par hjørner, så sto vi utenfor huset mitt. "Kan jeg få nummeret ditt?" Spurte han og så på meg. Jeg nikket. Han ga meg telefonen sin, og jeg skrev det inn. "Vær så god." Smilte jeg og ga den tilbake. "Hade." Smilte jeg og gikk opp til døra. "Hade." Sa han før jeg gikk inn. Jeg lukket døra etter meg og begynte å smile som gal.

***********

DENNE DELEN VAR BARE EN LITEN DEL, FORDI JEG VIL AT DU/DERE SKAL FÅ EN LITEN SMAKEBIT AV HVA DET HANDLER OM & OSV...

xoxo Sara

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You Changed My Life ~ chpt 1(intro) ~Where stories live. Discover now