ok sambung..dah dlm pertengahan thn 2013 aq terpilih jadi pengawas..hahah aq ni gila kuasa sikit pastu beria sampai semua org tk suka.aq knl hafis dari darjah 5 hafis ni tua setahun dari aq aq knl dia dari sek rendah tapi tak rapat.masa tu aq jumpa dia time pertandingan sajak.huhh tk pernah bertegur kt sek rendah akhirnya kami rapat di sek menengah.bila aq f1 hafis f2 pastu dari hafis lah aq kenal haziemah.haziemah tu siapa??haziemah pengawas jugak 3 3 pengawass hahahah..kita org pengawas paling arok kt sek pastu suke tengking budak kita bertiga lh suara paling kuat mengalahkan cikgu bila suruh pelajar diam hahahah.haziemah ngan hafis ni sampai sekarang aq rapat sebab dia boleh faham aq aq boleh faham dia.kami rapat sampai lah diorang habis f5 sampai aq pulak yg nk spm thn ni.hahahah.ok lepas aq knl haziemah baru lah aq knl kerabat ii haziemah iaitu hazielah dan hazieqah adek kpd haziemah..fuhh hazielah pon pengawas zieqah je tak hahahahah.ok ok kita org rapat sampai sekarang..hafis ni jenis yg acah acah hot pikir dia hot ke kt sek gahgahgahgah.aq ngan hafis satu badan uniform yg sama iaitu st.john ambulans malaysia kita org selalu gi duty sesama pastu cita cita pon sama nk jadi nurse.hazielah pon st john jugak tapi dia nk jadi dokter.knp aq tk nk jadi dokter??hello dokter tu senanya aq nk jadi apa kn daya belajar biasa ii je so tk dpt masuk kls yg da bio fizik kimia.sedihh tak apa lh yang penting aq dpt bekerja di hospital.