Gdzie i jak się poznaliście

247 9 3
                                    

Cameron- Na M&G na Magconie. Podeszłaś do niego kiedy była Twoja kolej, a kiedy on Cię zobaczył rozdziawił usta z wrażenia i od razu poprosił o Twój numer.

Nash- Na plaży. Chodziłaś po piasku ze Swoją najlepszą przyjaciółką I/T/P gdy nagle dostałaś piłką w głowę. od razu po tym podbiegł do Ciebie Nash Grier- Twój idol. Zapomniałaś prędko o Swoim strasznym bólem głowy i poprosiłaś go o wspólne zdjęcie. On uśmiechnięty od ucha do ucha strzelił sobie z Tobą selfie i poprosił Cię o numer.

Hayes- W centrum handlowym. Wpadłaś na niego i strzeliłaś buraka bo go dobrze znałaś z internetu i był sławny. Gdy to zobaczył uśmiechnął się, powiedział że słodko wyglądasz gdy się rumienisz i poprosił cię o Twój numer.

Matt- W schronisku. Przyszłaś zaadoptować pieska. Kiedy weszłaś do budynku wpadłaś na przystojnego blondyna który rzucił tekstem, że wyglądasz jak anioł. Ty zarumieniłaś się bardzo i szybko podałaś mu swój numer komórkowy.

Shawn- Sklep muzyczny. Byłaś kupić sobie nową gitarę, ponieważ Twoja była już stara a ty miałaś wielki talent muzyczny. Kiedy weszłaś do sklepu udałaś się po swój cel. Spotkałaś przy gitarach akustycznych swojego idola Shawna Mendesa. Że byłaś nie śmiała nie przyznałaś się do tego że go znasz. Jednak kiedy Cię ujrzał zakochał się po uszy. Staliście przez chwilę w ciszy patrząc się na siebie, jednak że Shawn jest jednak odważnym człowiekiem postanowił zrobić pierwszy krok i po przedstawieniu Ci się poprosił Cię o numer.

Jack J- W Srarbucksie. Pracowałaś tam przy kasie i pewnego dnia przyszedł mega przystojny chłopak, o którym wiedziałaś wszystko i byłaś bardzo zdziwiona, że sam Jack Johnson odwiedził akurat tego Starbucksa, w którym pracowałaś Ty. Kiedy podszedł do kasy nie mógł przestać się na Ciebie lampić. Kiedy w końcu się otrząsną poprosił o cappuccino i o twój numer. Napisałaś na jego kubku imię Jack i swój numer.

Jack G- W sklepie. Nie mogłaś dosięgnąć swojego ulubionego napoju, który był na najwyższej półce. Poprosiłaś jakiegoś bruneta stojącego tyłem. Kiedy się obrócił prawie wrzasnęłaś na cały sklep: OMG ty to przecież Jack Gilinsky! Mogę z tobą zdjęcie?                                                                           On pokiwał głową cały czas mając swoje spojrzenie wlepione w Ciebie. Kiedy zrobiliście sobie zdjęcie on poprosił nieśmiało Cię o Twój numer telefonu. Ty tylko chętnie mu go dałaś i wyszliście razem ze sklepu, a ty dawno zapomniałaś o tym po co tam poszłaś.

Aaron- Na imprezie u Camerona. Byłaś przyjaciółką Cama i przyszłaś na jego imprezę. Od razu kiedy weszłaś napotkałaś przystojnego bruneta o piwnych oczach. Przyjemnie wam się razem gadało więc wymieniliście się numerami i na następny dzień spotkaliście w kawiarni.

Taylor- W sklepie z bandamkami. Jesteś uzależniona od noszenia bandamek więc poszłaś do sklepu z nim. Tam spotkałaś swojego idola Taylora Caniffa. Poprosiłaś go zdjęcie i autograf a on zaproponował Ci spotkanie w parku na następny dzień. Z chęcią się zgodziłaś i wymieniliście się numerami.

Carter-Na koncercie Justina Biebera. Oboje mieliście bilet w tej samej strefie. Nie szczęśliwie na siebie wpadliście, on miał w ręku sok pomarańczowy i go na Ciebie wylał. W ramach rekompensaty zaprosił Cię na kawę do Maca po koncercie, a ty bez względu na to że będzie już bardzo późno to się zgodziłaś, ponieważ uważałaś że brunet jest strasznie przystojny.

Sammy- Na ulicy. Szłaś sobie spokojnie gdy nagle upadłaś boleśni i rozcięłaś sobie kolano. Jak się okazało przyczyną był pewien STRASZNIE przystojny chłopak, który jechał na desce i patrzył się w telefon. Nie zauważył więc, że na kogoś jedzie. kiedy się nad Tobą pochylił zaczął Cię strasznie przepraszać i uparł się po mimo Twoich sprzeciwów, że zawiezie Cię do szpitala. Tak zaczęła się wasza znajomość i z czasem przemieniła się w coś więcej...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej Wam wszystkim, naprawdę przepraszamy za tak długą nieobecność na Wattpadzie. Nie miałyśmy weny więc zaczęłyśmy pisać nową książkę.

Mamy nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie dawać gwiazdki oraz pisać komentarze. To nas zmotywuje do dalszego pisania....

xoxo

MisieInternetu

Old Magcon / Preferencje i Imagify Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz