Wow, netušila jsem, že se přihlásí tolik lidí :D
Dobře.
Tady je pár informací o tom AU.
Druhů monster je hodně. Mohou být malý, až po velké, vražedné stvoření. Někteří z nich se dají dokonce ochočit. Odkud se vzali? Nikdo neví. Od roku 2012 začali mizet zvířata ze všech zemí, a zbylé páry se odmítali rozmnožovat. Proto jsou v téhle době zvířata vzácná. Nikdo nevěděl, co se s nimi stalo, ale často se po nich našli kosti, a zbytky masa.
O dva roky později zabrali na kameru stvoření, které lidstvo ještě nikdy před tím nevidělo. Bylo středně velké, celé černé, a nemělo oči. Začalo se to řešit, ale nikdo nevěděl, co se s tím má dělat, a co to vlastně je. Stvoření dostalo jméno 'Blood Teeth' kvůli tomu, že si mysleli že za vyhynutí zvířecího druhu může právě on. Jenže se mýlili. O pár měsícu začali mizet i lidi z rodin. Nikdo nevěděl, co se s nima dělo. Nikdy nikam nešli, dokonce i ti největší Introverti zavřený doma zmizeli....
(Jeden z druhů monstra)
Mají dlouhý ocas, perfektně zahnuté drápy, ostré zuby, jsou vychrtlý... ale hlavně... nemají oči.
Lidstvo se začalo bát...
Co se vlastně stalo? Rozmnožili se, a dnes už každý ví, jaký teror na zemi žije. Nikdo o nich moc neví, ale snaží se to zjistit. Nicméně, dávejte si pozor na to, kdo je váš přítel, a kdo ne...
Lidstvo se brání, bojují s nimi... ale co když na to nestačíme?
Říkáme jim 'Trhači Kůží'
Teď vám dávám volnou ruku na vytvoření vašeho AU já... ^^
Dovoluju ochočený monstra! :D
Klidně si můžete vymyslet vlastní desing monstra, ale musí být podobný všem.
Dávejte si pozor, na tuhle mršku. Protože 'dvojče' téhle mršiny je hodný.
Big Teeth - Zlý druh. Dá se poznat podle jazyku, a zadních malých zoubků.
Large Teeth - Hodný druh. Dá se poznat podle toho, že nemá jazyk, a nemá zadní zoubky. Taky je hubenější.
Jsou to hermafroditi a kladou vajíčka, takže se rozmnožují sami.
Je ještě spoustu druhů...
ČTEŠ
MAJ ARTS 2
Randompokračování mých shit cancer rakovinotvorných obrázků.. !pozor! hvězdička za názvem znamená že je to depresivní šitka.