Çᴱᴷᴵ̇ᴹ (Ed Sheeran Fanfic)

511 19 4
                                    

''Anlamıyorsun sanırım.Bitti.Ayrıldık Kate.''

Ben..ben ne yapıcağımı bilmiyordum.Ne demem gerektiğini bilmiyordum.Göğsümdeki acı çok keskin ve sertti.Bir darbe almıştım sanki.Vücudum tamamen yanıyordu.Nasıl bu kadar basit olabilirdi? 4 yıldır birlikteydik ve saçma,tamamen aptalca bir şey yüzünden beni bırakıyordu.

''Scott..a-ama neden?'' Titrek bir sesle,ağzımdan çıkan kelimeler sadece bunlardı.Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyordum.Tek elini beline koyup,diğer elini saçlarına götürmüştü.Saçlarını karıştırırken alaycı bi gülümsemeyle ''Neden mi? Gerçekten bilmiyorsun.Sen çok bayağısın Kate.Bunu anlamıyacak kadar da aptal.Kendine bir bak.Bana sürekli yapışmaktan yorulmadın mı artık? Beni yorma.Vaktimi harcıyorsun.'' Arkasını dönüp hızlıca uzaklaşmadan önce dediği son şeyler,bunlardı.Bakışlarım donuklaşmış ve ağlamaya başlamıştım.Kafamı eğip, hırkamın kol uçlarını sıkıyordum.Gözyaşlarım yere damlıyordu.Anlamıyordum.Neden aniden bunu yaptı?Neden yıllar geçtikten sonra? Arkamı dönüp kafam eğik hızlıca yürümeye başladım.Geceydi ve önümü görebilmem için gözyaşlarımı sürekli silmem gerekiyordu.Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki..Hızlıca ilerlerken aniden birine çarptığımı hissettim.Kafamı biraz kaldırıp ''Özür dilerim'' dedim ve yürümeye devam ettim.Neredeyse koşuyordum.Kime çarptığımı tam olarak görememiştim fakat aklımda kalan tek şey turuncu tondaki saçlardı sanırım.Emin olamasamda.Açıkcası şuan umurumda da değildi.

Eve geldiğimde titreyen ellerim yüzünden anahtarı deliğe zar zor sokabilmiştim.İçeri girip,buzdolabına ilerledim.Dün akşam yemeğinden kalmış güveci çıkarıp biraz atıştırdım.Yukarı çıkıp banyoya girdim.Yürüyen bir hayalet gibiydim adeta.Kıyafetlerimi çıkarıp duşa girdim.Düşünmek için muhteşem biryerdi.Burada rahattım.Suyu seviyordum.Onu hissetmeyi,sıcaklığını.Bana huzur vermiştir hep.Banyodan çıkıp odama gittim.Annem her zamanki gibi hala gelmemişti.Hep geç saate kadar çalışırdı.Ya da enazından ben öyle biliyordum.Her neyse, bana ayıracak vakti olmadığını biliyordum.Bu yüzden onu aramayı çok önceden kesmiştim.Sorunlarımdan hiç haberi olmazdı.Bende anlatmazdım zaten.

Kurulandıktan sonra pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.Buna ihtiyacım vardı.Kafam zonkluyordu ve gözyaşlarım durmak bilmiyordu.Kendimi durdurmaya çalışsamda gözlerim dolmaya devam ediyordu.Tüm bu 4 yılı ve Scott'ı düşünerek uyumaya çalışıyordum. 

'Beep beep beep'

Gözlerimi ağır ağır aralarken bir yandan alarmı kapatmaya çalışıyordum.Doğrulup bir kez daha gitmek zorunda olduğum o berbat yere lanet okudum.Lanet olasıca okul.Neden bugün olmak zorundaydı ki? Banyoya gidip aynanın karşısına geçtim ve şişmiş suratıma bakıyordum.Gözlerim berbat durumdaydı.Lanet lanet lanet.Neyseki saçlarımın doğuştan düz olması benim için bir avantajdı.Yüzümü yıkadıktan sonra açık pembe renkli bir göz farı sürdüm,ardından pudra ve göz kalemi sürdükten sonra açık renkli bir ruj sürdüm.Makyajı abartmamaya hep dikkat etmişimdir.Odaya dönüp altıma bir ispanyol paça kot pantalon geçirdim ve üstüme dar bir lila renkte bluz giydim.Ayakkabı olarakta kısa bir converse giydim.Aşağı inip masada hazır olan kahvaltıdan bir bayat kızarmış ekmek aldım ve ardından kahve içtikten sonra Volkswagen Beetle model kırmızı renkli arabamın anahtarını alıp dışarı çıktım.2 sokak sürdükten sonra telefonumu çıkarıp en yakın arkadaşım olan Amy'i aradım.''Dışarıdayım.'' telefonu kapattıktan bir kaç dakika sonra dışarı çıktı.Amy uzun dalgalı sarı saçları,ela gözleri olan,vücududa oldukça iyi bir kızdı.Orta okulun 1.sınıfından beri tanışıyorduk.İsterse çoğu erkeği elde edebilecek türden bir kızdı.Ama bana çok benziyordu ve benim gibi oldukça seçiciydi.Arabaya binip çantasını kucağına aldı.''Merhaba bebek.''
Suratımı ona çevirip gülümsediğimde sanki bir hayalet görmüş gibi ağzını açtı.''Sana kamyon mu çarptı?Berbat görünüyorsun.''  dedi. ''Kapamaya çalışmıştım ama işe yaramamış sanırım.Herneyse, Sasha?'' Sasha,diğer bir arkaşım olan,kahverengi uzun dalgalı saçlara sahip,oldukça güzel ve vücudu erkeklerin idealine uygun bir kızdı.Bizim aksimize o popülerdi.Okulda insanlar onu severdi.
''Erkek arkadaşıyla gidecekmiş'' diyerek yanıtladı Amy.

Okula geldiğimizde park yeri arıyordum.Tam bir yere girecekken aniden beyaz bir BMW girmişti.Arabadan çıkan kişi Ashley'di.Lanet olası kız.Ondan nefret ediyordum.Her seferinde beni kışkırtıyordu.Lisenin başından beri benimle uğraşıyordu.Sebebi ilk yıl çıktığı çocuğun onu bırakıp, benden hoşlanmasıydı ve son seneye gelmemize rağmen hala benimle uğraşıyordu.Bence bunu bahane olarak kullanıyordu.Arabanın yanına gelip camdan bana baktı.''Merhaba Katelyn.''dedi ve suratına yapmacık bir gülümseme yerleştirdi.''Merhaba Ashley.'' Ashley,Amy'e dönüp suratına ekşi bi ifade yerleştirdi.''Merhaba çirkin ördek.'' Amy de aynısını yaparak cevapladı.''Selam lastik.'' Bu komikti.Ashley geçen sene göğüslerine silikon takdırmıştı ve Amy her seferinde bunu suratına vurmaya bayılıyordu.Açıkcası bende öyle.

Okula girdikten sonra yeni ders programımızı almaya gittik.Son sınıf olmamla ilgili en ufak bir heyecanım yoktu.Dünden sonra çoğu şey için yoktu.Okula gelirken yolda Amy'e dün gece olanları anlatmıştım ve Scott'a ettiği küfürler beni biraz da olsa güldürmüştü.İhtiyacım olan buydu belkide.Biraz gülmek.

Programı aldıktan sonra dolaplarımızın yanına gittik.Kitaplarımı düzenlerken,Amy biryandan dün annesiyle olan tartışmasını anlatıyordu ama dinlemiyordum.Odaklanamıyordum.O sırada yanımıza Michael geldi.''Selam kızlar.Son sene ha'' geldiğinde ikimizede sarılmıştı.Michael yakın bir erkek arkadaşımızdı.Mavi gözleri ve belirgin elmacık kemikleriyle iyi bir yüzü vardı.Üstelik homoseksüeldi.Şunu söylemeliyimki,homoseksüel erkekler arasında popüler olduğu kesindi.Ardından Sasha yeni erkek arkadaşıyla el ele tutuşarak yanımıza gelmişti.İşte bu insanlar.Bunlar benim okula dayanabilme sebeplerimdi.Ah..onların aksine..Tamda koridorun sonunda duran o grup..Onlar farklılardı.Popülerler,güzeller,yakışıklılar,yeteneklilerdi.Her erkeğin ve kızın olmak isteyeceği kişilerdi.Sasha'da popülerdi ama onlarla olmayı red ediyordu.Ashley yanlarına yanaşıp -bana göre arkası dönük olan- çocuğun boynuna kolunu sardı ve onu yanağından öptü.Çocuk kafasını çevirip onu öptüğünde yüzünü görebilmiştim.Ed.Ah..Evet bu Ed...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çᴱᴷᴵ̇ᴹ (Ed Sheeran Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin