Kapitán Jerry Harrow je kouzelnický pirát plující na lodi Perla 2000, na jejíž palubě se již odehrálo mnoho příběhů plných odvahy, lásky, šlechetnosti, chrabrosti, útrap a vítězství. Všichni piráti by chtěli tuto legendární loď, ale jen ti nejlepší se na ní později plaví. Jerry se k ní dostal omylem, o kterém vám teď povím.
Začalo to už v jeho kouzelnické škole jménem Bradovice. „Hej, ušoplesku, pojď sem!“ zařval jednou Wilson. „Já nejsem žádnej ušoplesk, nýbrž žůžoplesk“ řekl Hrom klidně a myslel si jak je vtipnej. Wilson neměl Hroma moc rád a tak mu vymýšlel všelijaké hrozné přezdívky jako např. Slon, Voblouk a už zmíněný Ušoplesk. Vlastně si Wilson liboval v urážení Hroma a vůbec všichni si v tom libovali. To možná proto, že Hrom byl úplně vygumovanej, třeba si jednou sám ostříhal vousy a pak je měl úplně křivo. Tak teda pokračuju. Když Hrom řekl svou "vtipnou" hlášku, přišel tam Jerry a povídá: „Co mu zas nadáváš ty ohavo! Copak ty nevíš, že Hrom má psychickou poruchu a nemůže za to, že je takovej ignorant?!“. „Já ale nemám poruchu, ale ty asi jo!“ kecl Hrom zas nějakou chujovinu a zase si myslel, jak je vtipnej. Pak už se Wilson neudržel a Hroma zabil kouzlem, které se naučil od jeho rebelského kamaráda Říska. To kouzlo udělalo dost velkou ránu, takže tam hned naklusal učitel a ptal se na to, kdo zabil Hroma. „Přísahám na smrt své matky, že to byl Jerry!!!“ usilovně zalhal Wilson a tvářil se při tom neskutečně vyděšeně. „Jerry, víš co to znamená? PŮJDEŠ NA KOUZELNICKO-PIRÁTSKO-ELEKTRICKÉ KŘESLO!!!“.
ČTEŠ
Piráti z Azkabanu
FanfictionDobrodrůžo plný akce a reakce. Pro fanoušky Harryho Pottera a Pirátů z Karibiku. Je to prostě geniální směs všeho co máte rádi. Nechybí zde ani romance a napětí. Neváhej a začni číst. ©CyrilusAktiregularis