ー❀ 01

36 10 10
                                    

Chaeyoung

" yeahhhh malam ni kita enjoy lagiiiii ! " aku menjerit sekuat hati di klub.

well inilah aku, Kim Chaeyoung suka menghabiskan masa di klub. apa gunanya kalau aku duduk di rumah ?

semua sibuk bekerja yang ada pun pembantu rumah. tak guna juga aku balik heh. klub ini bagaikan rumahku minum dan minum membuatkan aku sampai mabuk. ah sudah malas aku nak intro panjang - panjang.

" APA TUNGGU LAGI GUYS JOMLAH MINUMMMMM CHEERSSSSSS(?) HAHAHAHAA " teriakku dengan kuat berserta gelak tawaku.

tok tok tok

" WOI BUKALAH PINTU "

diam—

" WOI !!! BUKALAH PINTU " jeritku.

ah peduli apa aku kalau jiran sebelah dengar. lantak ah ni rumah aku bukan rumah dorang.

" ASTAGA CHAEYOUNG, APA NAK JADI DENGAN KAMU NI " omma mula membebel.

" apa nak jadi dengan aku ? sukahati aku lah ! "

" CHAEYOUNG ! "

Pap ! Appa menamparku. Sah appa dah tak sayang aku !

" AH SUDAH ! RUMAH NI BAGAIKAN NERAKA ! "

terus kakiku berjalan laju naik ke atas dan aku menghempaskan pintu bilikku.

" rumah je besar tapi takde kebahagiaan langsung. semua sibuk kerja sebab duit duit dan duit !. ahh kenapalah Omma Maria tetap juga ingin bekerja disini ? bukannya ada kebahagiaan pun yang ada hanyalah kesediha heh " bebelku seorang diri didalam bilik.

Tbc ✿ . So how ? 😂 okay tak ?

[H]Wine + YoungjaeWhere stories live. Discover now