Už kdysi náš svět obývali jakési bytosti neznámého původu. Tyto bytosti budeme nadále označovat jako TEMNÍ .... již dávno se TEMNÍ považovali za vládce světa a všeškerého zdejšího obyvatelstva a proto se lidé asi kolem roku 283 nl. rozhodli je potlačit do temnot země .....podařilo se jim to ale mohli tušit že ...že...že to tak nemůže zůstat napořád. TEMNÍ zůstali v temnu po tisíce let.
Dávali lidem šanci se připravit na konec. Na naprostý konec světa. Zatím co na ně lidé zapomínají, tak TEMNÍ využívají příležitosti. Jelikož byli lidé dřive ještě hloupí, netušili že jim uzavřením do temnoty pomohou.... tak TEMNÍ sílí...sílí a sílí. Něco takového je pro každého obyvatele země neuvěřitelná hrozba .... uplynuly další staletí a TEMNÍ už nehodlali dávat dál lidem možnost zachránit se před jejich osudy.
Když se dostali z temnot, tak si nemohli nevšimnout, že se svět změnil, všimli si, že na zemi už nejsou lidé oblékáni v jednoduchých oblecích, ale lidé kteří mají létající vymoženosti..... jsou vyspělí jako oni.....začínají v lidech vidět hrozbu a okamžitě zaútočili na největší metropole Země jako například ....New York.....Tokio.....Peking a i jiná velmi obydlená města. Na každý stát poslali jinou katastrofu povodeň ....požáry....písek....tornádo lidé byli nuceni ustoupit i přes vyspělé technologie. A díky bohu zachránili se malé skupinky lidí. Skupina velká jako naše byla vídána velmi zřídka.Bylo nás 8.
Annie (Ann)je trochu arogantní a velmi cíle vědomá ale právě to jí dovedlo k tomu že......(dozvíte se potom😂)
Millisent (Mill)je technologicky napřed .... z písku jednou vyrobila bombu kterou zlikvidovala půlku Los Angles zasypaného pískem
Jessica (Jess)je neuvěřitelně silná ne jenom fyzicky ale i psychicky. Jedině jí nedokážu číst mysl...
Natálie (Naty)předpovídá blízkou budoucnost ....asi jen na 2 hod dopředu ale i to se hodí
Katte (Katte)nikdy neni zima a nikdy jí neni vedro....a nemusí se nadechovat když se potápí pod vodu (a nedělá jí přoblém tam zůstat třeba 15 minut)
Hanka (Hanka)vidí ve všech věcech dobro a přenáší pozitivní energii a tam léčit drobné rány
Alexandra (Alex) umí natahovat končetiny...no nevím co k tomu dodat
A Já Luna jak to říct no ....z čehokoliv udělám cokoliv,ovládám věci aniž bych se jich dotkla (telekynéza),čtu myšlenky a tak trochu mluvím s duchy, jelikož mi už opravdu hrabe z hlasů v mé hlavě tak jsem silně šílená asi něco jako Harley Quinn ale tak 5x šílenější (klidně bych právě skočila z letadla ale samozřejmě i s padákem) tak pssssss... takže jsem ve skupině docela důležitá protože se nebojím ...nikdy, nikoho a ničeho!
Ale na můj názor nikdy nikdo nedá jenom protože jsem pro všechny "cvok" ale nesmí zapomenout že jsem to byla já co zachránila Jessicu.... takový v uvozovkách "vedoucí " nejsem já ale Annie...ale je to přeci můj příběh ,ne??? Ano je. Ale k tomu se dostaneme potom...
🎉1.kapitolka je na světe🎉doufám že se vám líbí 👌🏼❤️ má 500 slov to není moc ale ani málo tak paa u další kapitoly❤️❤️❤️
❤️ paa
ČTEŠ
Za jeden provaz [POZASTAVENO]
AdventurePo tom co na zemi zaůtočili zbylo nás málo... V naší skupině nás bylo jen osm... teda jen na chvíly Každá jiná... Každá zvláštní... Ale jedna nás zradila, obrátila se proti nám a my to netušily... Nevěřili mi...ale vrátí se jim to... jim všem