1.

412 35 8
                                    

Zazněla siréna a to byl definitivní konec. Skóre bylo 3:0 pro Rusko a tím bylo rozhodnuto o osudu našeho týmu. Jedeme domů. Žádné semifinále nebude...

Hráči odjížděli z ledu hodně zklamaní. Celou halou se rozléhaly vítězné pokřiky ruských fanoušků. Proplétala jsem se skrz davy až jsem konečně dorazila ke dveřím šaten. U dvou goryl jsem se prokázala VIP kartou a zaplula dovnitř. Kluci se soukali z výstroje a vůbec si nevšimli, že sem někdo přišel. Jako prvního jsem uviděla Pastu. ,,Hrál jsi dobře." Prosnesla jsem k němu a položila mu ruku na rameno. Otočil se, ale jeho klasický úsměv ve tváři neměl. ,,Viděla jsi ten stejný zápas?" ,,Určitě. Kašli na ty co ti cokoliv vyčítají. Oni na tom ledě nestojí a ty jsi hrál sakra dobře." Usmála jsem se na něj. V tu ránu jsem byla lapena v obětí. ,,Dík Clary. Moc to pro mě znamená." Pronesl a pustil mě ze smrtícího sevření. ,,Není zač." Pousmála jsem se. ,,Neviděl jsi Kubu?" Zeptala jsem se. ,,Šel do sprch, myslím. Nemá nejlepší náladu, to nikdo z nás. Ale Voras to jako kápo nese hodně těžce i když to tak nevypadalo." David mě obdařil smutným úsměvem a začal se převlékat. ,,Díky." Zvolala jsem k němu a mířila ke sprchám. Cestou jsem vzala Kubovi čisté oblečení.

Bylo mi kluků líto. Hodně se snažili aby s Ruskem vyhráli, ale bohužel se to nepovedlo.

Pootevřela jsem dveře od sprch a jen nakoukla. Snad tam bude jen Kuba! Nestojím o to být ve sprchách s týmem nahých hokejistů. Ale to jsem naštěstí nemusela. Kuba stál opřený rukama o umyvadlo s ručníkem kolem pasu. Byl hodně unavený, měl pár modřin a rozseklý ret. Vklouzla jsem do koupelny a tiše za sebou zavřela dveře. Jak dveře klaply Jake se otočil mým směrem.

,,Ahoj." Pousmála jsem se na něj od dveří. Díval se na mě nečitelným výrazem. ,,Ahoj." ,,Víš, i když to nedo-" ,,Přestaň." Zarazila jsem se. Otočil se zpět k umyvadlu a chytil se ho ,,Jen jsem chtě-" ,,Řekl jsem že to stačí!" Stála jsem tam celá zkoprnělá. Nikdy na mě nekřičel. Občas jsme se o něčem dohadovali, ale vždy jsme to zvládli bez zvýšení hlasu.

Zhluboka jsem se nadechla a potlačila slzy. ,,Dobře. Máš tady oblečení." Šla jsem zpět ke dveřím, kde byla židle. Než jsem tam však stačila dojít, byla jsem na ně zády natlačena. Zalapala jsem po dechu a snažila se ho od sebe odtáhnout. On mi však dvíral boky pevě v dlaních a stále se na mě díval pohledem plným zklamáním a vzteku.
,,Jsem tak naštvaný..." Zavrčel a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. Hrudník se mu samým vztekem rychle zavdal.

Takhle jsem ho viděla jen při zápasech, ale vždy to z něj v kabině opadlo. Takže tahle situace byla pro mě nová a já si nebyla jistá co mám dělat. ,,J-já vím." ,,Chceš pro něco dojít? Pití nebo třeba-" Vyjekla jsem jak mně chytil pod zadkem a ještě hruběji přitlačil na dveře. ,,Opovaž se ode mně hnout. Myslím, že jinak bych tu z toho udělal kůlničku na dříví." Zavrčel a v tu ránu se mi vrhl na rty. Zavískala jsem mu překvapeně do úst a cítila jsem v polibku jak se ušklíbl. Zapletla jsem mu ruku do zrzavých kadeří a druhou se přidržovala o jeho nahá ramena.

Z jednoho se jich vyvinulo nespočet. Celé to bylo vášnivé a trochou drsné. Takového jsem ho vůbec neznala, ale nestěžovala jsem si. Kuba pevně svíral jednou rukou mé stehno a tím mě zároveň se svým tělem držel ve vzduchu namáčklou na dveřích, a druhou měl na mé tváři. Jeho polibky byly hluboké a sem tam kousavé.

,,My se chceme taky sprchovat!"
,,Nechte si to na doma!"
,,Tam mě nedostanete, půjdu se radši vysprchovat k Rusákům!"

Kuba se odtáhl a opřel své čelo o mé. ,,Já je zabiju..." Zamumlal a přisál se mi na krk. ,,Kubo!" Vydechla jsem jak mě vousy polechtaly na krku. On však pokračoval v okusování mého krku.

,,Voras! Co provádíš naší holčičce!"
,,Jó kámo! Jen počkej až se vrátíš!'

To už jsem to nevydržela a začala se smát. Kuba se uchechtl. Už se zklidil a vše bylo zase v normálu.
,,Myslím, že soukromí je tady moc velký luxus." Usmála jsem se a odstranila mu pár rudých kudrlin z obličeje. ,,Vypadá to tak."Přikývl a vtiskl mi jemný polibek. ,,Promiň za to jak jsem se choval...Prostě jsem bouchl." Usmála jsem se. ,,Neomlouvej se, rozumím tomu. Příště jim nakopete zadek." ,,To si piš!" Přikývl rozhodně.

,,Já vyrazím dveře! Zachráním jí od toho úchyláka!" Gudy se ozýval zpoza dveří. Kuba mě pustil, sebral mokré oblečení ze země, vzal mě za ruku a vešel do šatny. ,, Přísahám že mu narvu hokejku do krku napříč!"



Takžeee..Budu ráda za každý komentář či hvězdičku :D

Clary

Ginger's GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat