"I told you. Let us find it out together!"--Dandoy. Kanang hadlok kaayo siya. Murag suko kaayo siya nga nahadlok.
Iyaha dayon kong gibira pagawas sa pharmacy.
" taysa lang! Dandoy! Naunsa ka? Ha?"
Pablind-blind pa. Still, ga deny gihapon. 😐
"Are you kidding me?I'm not that smart ass, Kimberly Catacutan but I can feel and I know that you are experiencing something that gives you the hint to do the test."--Dandoy. Promise, scary kaayo si Dandoy masuko.
😒 hilas man huna-hunaon pero pag masuko bitaw siya, murag gaka lalaki kaayo iyang dating. Murag mag model ug panty. 😂😂 😐 bitaw. Shut up sa ta. Mangita tag palusot.
"Murag buros man gyud among iro bantog nagpalit ko. Just to make sure lang ba kay naa koy plano ibaligya ang mga itoy. Kabalo naka? Negosyante baya pod ko.ha.ha.ha!"--Diba. Palusot na kaayo pero wala gihapon siya ni too.
" Mutuo na unta ko pero naka remember ko, wala man moy iro."--Dandoy.
Nipakpak ko tapos ngisi-ngisi. Giatay. Wala man diay mi iro. Kalimot ko da!
"Dili uy! Naa mi bag-ong iro, bai. Hehehe. Isingit na pod diay to akong iring ug katong iro sa amoang silingan bantog tulo ka preg test kit. Feeling gyud nako kay buntis sila kay sige silag suka ug kanang...murag sagbot bitaw?hehehe."
Seryoso gihapon siya. Bogo man pod kaayo akong palusot uy. Murag lisod kaayo tuohan ba. 🙍🙎 pero bahala na.
"JUST TELL ME THE TRUTH, KIMBERLY! Itug-an nalang gyud! Please? Itug-an nalang gyud."--Dandoy.
Makaatras man pod ta sa iyang pag-singgit. Gahuna-huna ko ba. Unsaon lugar nako pag ingon sa iyaha? Basin unsa iyang buhaton or basin ignon pata niyag 'paranoid masyado' ko?
" OO! Dayon unsa man? Unsa man imong buhaton karon kung feeling nako..." Dili nako pwede isulti ang magic word.
"...Kung feeling nako naay sulod *tudlo sa tiyan* danhi? Unsa man? Unsa man imong buhaton!?"
Naulit napod ko. 🙎🙍😒
"Sala nako ni ug gidamay-damay taka. Tan-awon nato unsay resulta ani. And there, both of us should decide whatever it is. Ayaw pag inusara, Kimby kay timan-e, ako gyud ang naay dako nga atubangonon ani."--Dandoy. 😟
Ngano kaha gaka feel nako nga nagpaka soon to be father figure ning tawhana nga perti ka bigaon raba?
"Fine. Okay Okay fine. Tan awon nato kung unsa ba gyud resulta ani."
_______________
"Humana Kimby?"--Dandoy.
Sige siyag panuktok sa sira. Aporado ba kaayo.
" aporado ba uy. Kalibangon ka ha!?"
Nia mi sa usa ka public CR sa usa ka park. Kanang bayad tres pesos kung ihi ug singko kung malibang. 😂😁
Diri rami nag himo sa amoang pregnancy test kay kung sa amuang balay, mapatay palang ko diretso ug kung ilahang Dandoy, chismisan ta sa ilahang maid unya makaabot dayon sa amoang lugar, chismisan na pod ta. Na! Mahimong gubot gayud. 😑
Wala nako gi tan aw ang kit kung positive ba or negative. Gitabunan nako diretso gamit akong kamot ug nigawas ko. 😧 huwew.
"Haluuh. Unsay result?"--Dandoy. Unya ga tulo-tulo na iyahang singot.
" wala pa nako gitan-aw. Dungan ta tan-aw. Sige. 1...2...3!"
Tada!
Ing simag gyud among mata pagkakita. 😵😵
YOU ARE READING
He Got Pregnant
HumorHe Got Pregnant... wala nasayop ang title. 'He' as in he. Wala pod ka nalibat ug basa. He as in he. ug dili pod sayop ang gigamit nga term nga 'Pregnant' kay yeah. pregnant meaning nabuntis. kabalo ko natingala mo. Ayaw namo katingala kay basta, na...