Melihat sahaja KyungMin sedikit sedih Min Hye terus sahaja menukar topik perbualan mereka dgn mengajak tidur kerana sudah lewat malam..."KyungMin shi...Tdr la..jgn risau.. Unnie akn jaga kamu...jdi jom tdr same² ye.. "
"Nae unnie..terima kasih sbb tlg jagakan saya.."setelah mengucap kan terima kasih kepada Min Hye dan YiJung terus sahaja KyungMin berbaring di tengah² unnienya..
Keesokan nya.. KyungMin mengikuti unnie²nya mencari barang untuk dijual dan membeli makanan dan minuman..kebiasaannya ad beberapa ringgit yg lebih dri membeli makanan dan minuman dgn kebijaksanaan Min Hye.. Dia menyimpan wang itu untuk kegunaan waktu kecemasan dan sebagai nya..
Sewaktu mereka ingin melintas jalan.. Min Hye ternampak kelibat abang nya sedang bergurawan dgn beberapa org kawannya.. Serentak dgn itu.. Min Hye yg baru menjerit nama abg nya ad seseorang menekup mulutnya dgn kain begitu juga dgn JiYung dan KyungMin..
(EXO side)
"Gege~belanja la bubble tae!" sehun cuba memujuk gege kesayangan nya luhan untuk membeli bubble tae.. "Hunnie kt sini mana ad bubble tae.. Kalau nk pergi la balik korea" sedang kekecohan itu berlaku.. Kris terasa yg diri nya sedang diperhati kan namun apabila dia menoleh kiri dan kanan.. Tiada sesiapa pon yg memerhatikan nya "kris? Knpe ni? Cam baru dtg China je? Bukan kau warga China cam aq ngan Lulu hyung ke? " tanya si unicorn kepada galaxsi..
Disebabkan malas hendak melayan si unicorn.. Galaxsi hanya mengunci mulutnya.. "Unicorn is not my style" kata nya dgn cool (kesian kau lay.. Hahaha)
Triple side
"Unnie..ap kita nk buat ni??KyungMin takut.. KyungMin nk balik.. Unnie.. "Rengek KyungMin kepada unnie²nya.. Akan tetapi Unnie nya membuat tidak endah sahaja..
"Korang tk kan terlepas dri sini la.. Btw.. Nama aq Huang ZiYing.. "Seorang kanak² sebaya mereka memperkenal kan dirinya dgn swang "poyo lebih la awak ni.. Nama saya Wu Min Hye..adik saya Do KyungMin dan tu plk kakak saya.. Zhang YiJung.. Hehe.. Macam mana awak tau yg kita tk kan terlepas..? "
"Saya tau la.. Saya lagi lama dkt sni dri awak tau.. "Jawab ZiYing "tampa bende ni mmg kita tak kan terlepas.. " Min Hye mengeluarkan penyepit rambut yang dibelinya tdi untuk KyungMin dan cuba membuka kunci pintu itu.. Mujur la dia pernah melalukan nya sebelum ini untuk memasuki bilik abg nya..
"Uwaa.. Hebat nya unnie..! "Puji KyungMin "dh jom kita lari sebelum dieorang prasan" ajak Min Hye sekaligus menarik tangan ZiYing
"Dh dh la dgn 'swang' awak tu jom ikut kami" disebabkan oleh pujukan Min Hye akhirnya ZiYing mingikuti langkah mereka